Witam serdecznie !!!

poniedziałek, 6 lipca 2015

"Twórcze Inspiracje" Nr 3 - 4 2015 - moja opinia

Witam serdecznie !!!

W piątek znalazłam w skrzynce kopertę z nowym numerem "Twórczych Inspiracji", który firma Coricamo przysłała w ramach akcji "Napisz co sądzisz o......"
Ja od pierwszego numeru kupowałam Hafty Polskie oraz gazety specjalne, w tym oczywiście "Twórcze inspiracje". Uważam, że należy wspierać nasz rynek wydawniczy oraz nasze rękodzieło.
Wiem, że zachodnie gazety kuszą ładniejszą szatą graficzną oraz pięknymi wzorami.  Widać poprawę, a Twórcze Inspiracje zasługują na szczególną uwagę, dzięki zamieszczanym w nich kursach "krok po kroku".


Wakacyjny numer mojego ulubionego dwumiesięcznika w nowej szacie graficznej prezentuje się bardzo ładnie i czytelnie.


W numerze artykuły poświęcone najróżniejszym technikom rękodzieła - można wręcz powiedzieć - dla każdego coś dobrego - wire wraping, biżuteria z friendly plastic (moje wnuki w wieku 7 lat poznali na  warsztatach to wdzięczne tworzywo), powertex, koronka pętelkowa, makrama, farbowanie nici, szydełkowo - koralikowe prace, haft koralikowy na podkładzie, haft krzyżykowy i supełkowy, szycie,robótki na drutach i szydełku oraz frywolitka.
Jak widzicie, mnóstwo interesujących technik wraz z instrukcjami do ich wykonania.


Kilka lat temu podczas Zjazdu Twórczo Zakręconych w Ustroniu zaraziłam się haftem koralikowym beading'iem, dlatego cieszę się bardzo z nowych projektów - sówka i motylek są już w moich planach.


Kolejny temat bardzo interesujący dla mnie - haft krzyżykowy z serią małych wzorków. Muszelki i rybki mogą tworzyć szlaczek np na serwetkach lub jak tu pokazane na ręcznikach lub pojedynczo dekorować drobne wakacyjne upominki, pamiątki lub kartki z wakacji.


Piękną różę na pewno wyhaftuję, bardzo lubię takie małe wzory kwiatów. Można nią ozdobić kartkę z życzeniami lub upominek dla bliskich, lub jak na zdjęciu - serwetkę.
W numerze zachwyciła mnie łąka z kwiatkami wykonanymi haftem płaskim - ścieg margaretkowy,supełki,ścieg bulionowy oraz pełny. Każdy rodzaj jest dokładnie pokazany krok po kroku na zdjęciach oraz czytelnie opisany.


Na końcu wspaniała informacja - zaproszenie na VI Zjazd Twórczo Zakręconych w Ustroniu.
Na stronie wkradł się błąd - Zjazd odbędzie się w dniach 22 - 25 października 2015, a nie jak podano 22 - 22 :)
Pokazałam tylko kilka wybranych artykułów, które mnie osobiście zainteresowały. Jak widzicie można korzystając z jednej gazety nauczyć się nowych technik rękodzieła - polecam.
W numerze jest również instrukcja, jak korzystać z kodów QR .
Nie przytłaczają w nowej gazecie reklamy, są umieszczone na ostatnich stronach :)

Wszystkim zainteresowanym polecam film, w którym można zobaczyć omawianą gazetę
http://www.coricamo.pl/set,92768,hp-tworcze-inspiracje.htm .

Gazetę można nabyć w większości kiosków oraz na stoiskach z prasą, ewentualnie w sklepie Coricamo, gdzie są również numery archiwalne.

Minus - znowu wyższa cena 9.70 zł. Choć gazeta bardzo wartościowa, to jednak dużo ludzi odkłada ją na półkę z powodu ceny. Sama byłam świadkiem takich sytuacji......
Bardzo dziękuję Coricamo, za otrzymany numer - zaoszczędziłam i mogę np kupić koraliki do nowych projektów.

Życzę Wam wspaniałych wakacji, z robótkami oczywiście !!!

8 komentarzy:

  1. Gazeta jest wspaniała !!! Zawiera naprawdę wiele ciekawych pomysłów z różnych dziedzin rękodzielnictwa :) Polecam bardzo gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie na pewno się podoba kurs na etui - szydełkowo- koralikowy:)
      Dziękuję !!!

      Usuń
  2. Witaj Tereniu - nareszcie tu trafiłam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Anka bardzo i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Fajna gazetka . motylek jest zachwycajacy i pewnie go kiedys zobacze na zywo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli nie mam wyjścia, muszę mu się dokładnie przyjrzeć :)

      Usuń
  4. Mnie też bardzo zauroczyła haftowana łączka :)

    OdpowiedzUsuń