Witam serdecznie !!!

niedziela, 27 września 2015

SAL for fans - needleroll " Umbrellas" wg projektu Olgi HDstitch - ostatnia część

Witam serdecznie !!!

Udało mi się zakończyć pracę nad "cukierkiem" z parasolkami wg projektu Olgi HDstitch. Kolejne etapy można zobaczyć w kilku postach początek, część 2  i część 3 .



Wybrałam tkaniny pasujące kolorystycznie  i jedną zgodną tematycznie :) 
Zdecydowałam się na  bardzo ładną bawełnę z kolorowymi parasolkami i źle wybrałam, motywy za duże i praktycznie ich nie widać. 











 Na koniec wszystkie "cukierki" wg projektu Olgi  razem, ostatni będzie powtórzony w innym kolorze :) Niedługo pokażę ............. mam taką nadzieję w każdym razie :)

Tutaj można zobaczyć inne prace wg projektu Olgi HDstitch .

Witam serdecznie nową obserwatorkę mojego bloga - Dankę Witkowską !!!


Pozdrawiam cieplutko i życzę Wam miłego tygodnia !

12 komentarzy:

  1. Kolekcja cukierków jest urocza . Podobają mi sie wszystkie razem i kazdy z osobna .Wpadl mi w oko tez ten material w parasolki. to takie moje dziwactwo , parasolki jako takiej w zasadzie nie uzywam , ale wszystko co jest w kolorowe parasolki budzi moje cieplejsze uczucia .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu bardzo. Materiał ładny, ale mnie już tylko skrawki zostały. Szukając nazwy i producenta tej tkaniny na ebay, zobaczyłam mnóstwo szmatek z parasolkami. Tej mojej nie udało mi odnaleźć, ale też nie miałam czasu na długie szperanie.
      Pozdrawiam słonecznie.

      Usuń
  2. cukierasy jak na prawdziwą artystkę przystało bardzo piękne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaka ze mnie artystka, raczej nieudolny odtwórca pięknych projektów :)

      Usuń
  3. Witaj! Piękniutkie te cukieraskii, pięknie wykonane wzorki ! W tym roku nie dotrę do Ustronia, właśnie zostałam najprawdziwszą babcią i muszę nacieszyć się kruszynką o imieniu Amelia. Właśnie wyszywam dla niej metryczkę.
    Pozdrawiam Cię ciepło i życzę owocnych warsztatów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Danielo ! Niech wnuczka rośnie zdrowa i radosna uszczęśliwiając całą Rodzinę. Metryczka na pewno będzie prześliczna. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Cukiereczki pięknie wyglądają a parasolkowa rządzi! Nie dość że pienie wyszyta i uszyta, to jeszcze z cudnej tkaniny w parasoli, a ta miniaturkowa zawieszka to taka "wisienka na torcie" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Violka. Mam nadzieję, że również koleżance się podoba. Dla siebie haftuję w innych kolorach. Tylko, nie mam pojęcia, kiedy skończę.

      Usuń