Witam serdecznie !!!

piątek, 20 listopada 2015

Gwiazda Amadeus z ANG

Witam serdecznie !!!

Moje bakcyle nie reagują na prochy i nadal mają się bardzo dobrze.........
Dlatego u mnie tylko kolejne maleństwa na kartki powstają, zamiast prezentów świątecznych.
Tym razem coś z projektów ANG, a konkretnie z projektu Ro Pace "Flower of Italy" - gwiazda Amadeus.

Najpierw przypomniałam sobie ścieg wykorzystując jednonitkową kanwę do ubrań oraz nici metalizowane.


Haftowałam w rękach, bo miałam małe kawałki tkaniny, i nie wyszło porządnie. Wyhaftowałam dwie takie same. Mam jeszcze inną monokanwę Zweigart Twist z Hobby Studio. Sprawdzę przy okazji, jak na niej wychodzą różne needlepointowe gwiazdki.


Znalazłam kawałeczek monokanwy 18 Ct i wyhaftowałam kolejną gwiazdę kordonkiem perłowym nr 5 prawdopodobnie firmy Anchor. 


Monokanwy wystarczyło jeszcze na pół gwiazdki. Więcej białej nie mam. Została mi beżowa.


Kartka z pierwszą gwiazdką gotowa. Wykorzystałam papiery kupione w Lidłu oraz w ulubionej Galerii z niebieskim aniołkiem.

Życzę Wam miłego weekendu i pozdrawiam cieplutko !!!

16 komentarzy:

  1. powiem że zaszalałaś,cudna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie tam do szaleństwa - pojedyncze elementy :)

      Usuń
  2. Karteczka bardzo ładna.
    Tereniu zdrówka życzę - mnie też jakieś bakcyle dopadły i nie chcą iść precz :(
    Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję Elu; u mnie antybiotyk nie zadziałał...
      Dziękuję i życzę zdrowia.

      Usuń
  3. Wspaniała - jest klimacik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu <3 Za tydzień pierwsza świeczka na wieńcu adwentowym zapłonie :)

      Usuń
  4. Gwiazdki są bardzo efektowne i trochę mi przypominają haft matematyczny. Zdrówka życzę, niech Cię już choróbsko opuści.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anette. Ściegi są podobne lub te same zarówno w needlepoincie i jak i hafcie matematycznym:)
      W Ustroniu kilka osób mówiło na moje hafty, że to haft matematyczny :)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  5. Gwiazdka jest kapitalna, akurat mam taką samą kanwę i nie wiem co z nią zrobić, tzn teraz już wiem :) dziękuje za pomysł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz prawdziwą monokanwę czy kanwę jednonitkową stosowaną do haftu na ubraniach ? Nie pierz, bo zostanie Ci z tej jednonitkowej gaza. Pomysł nie mój, ja jedynie wykorzystałam ( nie pierwszy raz) motyw na kartce :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Bardzo przyjemnie czytać takie słowa :) Dziękuję i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń