Witam serdecznie !!!

czwartek, 22 września 2016

Needleroll "Maslenica 2016" etap 4 i ostatni

Witam serdecznie !!!

Zaczęła się jesień, a ja dziś wróciłam do wiosennego projektu Olgi HDstitch  - needleroll "Maslenica 2016". Stanowczo jednak wolę wiosnę od jesieni.
Gotowy haft można zobaczyć tutaj, ale dopiero teraz oprawiłam tradycyjnie w formie cukierka.
Pokazuję krok po kroku, jak powstał mój needleroll.
Tkaninę wybrałam z mojej kolekcji amerykańskich tkanin do patchworku.
Do wypchania używam kulki silikonowej .
Gotowy needleroll projektantki można zobaczyć tutaj .

Nie chcę Was straszyć, ale mam jeszcze mnóstwo niedokończonych prac. Będę więc nadal walczyła z moimi zaległościami.

Życzę Wam słonecznej jesieni !!!

14 komentarzy:

  1. Cudny cukierasek :) dobrze, że go skończyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję !!! Mam jeszcze dwa takie hafty gotowe z ............. ubiegłego roku i nie wiem, jak je oprawić - może poduszki ????

      Usuń
    2. Poduszki byłby doskonałe :)

      Usuń
    3. Poduszki, wstawki do torby, kosmetyczki lub okładki :) Mnóstwo pomysłów... gorzej z szyciem:)

      Usuń
  2. Cudny cukiereczek, gratulacje wspaniale wyszedł

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta tkanina pasuje idealnie. Śliczności stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki słodki cukiereczek, bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duży ten cukierek, ale niestety oczy nie pozwalają korzystać z gęsto tkanych tkanin. Powinnam szyć, np poduszki z haftami wg projektów Olgi :)

      Usuń