Witam serdecznie !!!

wtorek, 28 marca 2017

Torba z czerwoną koronką.

Witam Was w piękny, słoneczny dzień, po mroźnym poranku.

Dziś pokażę uszytą w ubiegłym roku torbę z moim czerwonym haftem. Dla przypomnienia - materiały do haftu oraz tkaninę na torbę wygrałam w ogłoszonej przez http://www.coricamo.pl/ zabawie. Należało podać jak praktycznie można wykorzystać pokazany wzór haftowanej koronki.  Tak wygląda moja propozycja uszyta przez Małgorzatę Stec Adamus, której prace można podziwiać na FB oraz  na blogu. Gosia jest jedną z kołderkowych cioteczek i spotyka się z nami podczas spotkań w Świetochłowicach; kolejne planowane na maj :)
Torba została uszyta w ubiegłym roku, pokazana na FB, ale wreszcie doczekała premiery na blogu.
Mój haft ozdabia dużą kieszeń, małe hafciki przy uchwytach wykonała Małgosia .

 Tak się prezentuje moja torba ze wszystkich stron, a środek również fantastycznie wykończony i bardzo praktyczny z licznymi kieszeniami.
Materiał w nutki pochodzi ze sklepu CORICAMO to był wówczas praktycznie jedyny, który pasował do moje koronki. Pozostałe tkaniny pochodzą z moich zapasów. Jak na osobę nieszyjącą, mam ich stanowczo za dużo. 
Pięknie dziękuję firmie Coricamo, za prezent i Małgosi za uszycie tej świetnej torby.

Teraz trochę mojej wiosny pod blokiem, na balkonie i w mieszkaniu:
  Nasz żółw na pierwszym wiosennym spacerze, ale za długo na balkonie nie wytrzymał. Chłodniejszy wiatr zawiał.
 Na koniec pachnące narcyzy.

Życzę Wam słonecznej, kwiatami pachnącej wiosny i pozdrawiam serdecznie.

22 komentarze:

  1. Tereniu, już mi raz dziękowałaś :) Widzę, że torba nadal ci się podoba co mnie bardzo cieszy. <3 Że też jeszcze cię nikt za marketingowca nie zatrudnił, to ja tego nie rozumiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torba mi się podoba i wybacz, że dopiero teraz ją tutaj pokazuję, ale lepiej późno niż wcale. Torba nie tylko mnie się podoba :)
      Z tym zatrudnieniem, to ja też nie rozumie :)
      Pozdrawiam serdecznie Gosiu <3

      Usuń
  2. Piękna torba! Taka torbą to tylko się chwalić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ula <3 Chwalę się w różnych miejscach, takich bardziej realnych i wreszcie również na blogu.

      Usuń
  3. Torba super, też ją widziałam w Ustroniu. Jest się czym chwalić i szyciem, haftem i projektem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny. Pamiętam, że dużo osób podziwiało torbę :)
      Pozdrawiam słonecznie.

      Usuń
  4. Torba jest świetna, kolorystyka dodaje jej trochę marynarskiego stylu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna i mega praktyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, to miała być właśnie taka torba na weekendowy wyjazd.

      Usuń
  6. Torba jest bardzo fajna, szczególnie podoba mi się nutkowa tkanina. :) Posta ukradł jednak żółw. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasza Tusia zawsze na pierwszym miejscu:) Jest już z nami 26 lat, to żółw grecki mojego syna. Wrócił jednak do nas, bo syn cały dzień praktycznie poza domem.
      Dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  7. Świetna torba i bardzo pasuje motyw koronki i cała kolorystyka.Fantastycznie uszyta !
    Żółwik cudny ciekawe ile ma lat ?
    Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu <3 Żółw u nas jest 26 lat, a gdy był kupiony miał również ok 25 lat.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  8. Super torba, piękne wykonanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się tym razem ze wszystkimi pochwałami.
      Dziękuję Gosiu i pozdrawiam.

      Usuń
  9. torba jest świetna!
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się i pozdrawiam dziś słonecznie. Piękny dzień mamy :)

      Usuń
  10. O kurcze, ale bajerancka torba, ale Ci jej zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dobrze, że mam zdolne koleżanki potrafiące szyć :)

      Usuń