Witam serdecznie !!!

środa, 26 kwietnia 2017

Nagroda z okazji 8 urodzin Art - Piaskownicy

Witam ciepło, bo za oknem dalej listopadowa pogoda - zimno, mokro i ponuro.

W marcu brałam udział w zabawie hop-blog i candy zorganizowanej przez Art - Piaskownicę z okazji 8 rocznicy urodzin.
Szczęście mi dopisało i firma Piątek 13 przygotowała dla mnie nagrodę - zestaw papierów "Kolory miłości" wraz z dodatkami - naklejki i karty do journalingu.
Wczoraj odebrałam przesyłkę z moją wygraną :)

 Piękne prawda ??? Całą kolekcję można zobaczyć na stronie hurtowni - tutaj.

Mało tego, dostałam jeszcze drugi, najnowszy zestaw papierów "Mała dziewczynka" również z dodatkami. To ma być rekompensata za dłuższe oczekiwanie na mój prezent.
Również ten piękny zestaw można zobaczyć na stronie firmy tutaj !

 Bardzo dziękuję Art - Piaskownicy za zorganizowanie, tak dla mnie szczęśliwej, zabawy i firmie z czarownicą na miotle czyli Piatek 13 za wspaniałe nagrody !!! Życzę Wam wszelkiej pomyślności !!!


Wiosny w sercu Wam życzę, skoro tej prawdziwej ciągle nie ma :) 


10 komentarzy: