Witam serdecznie !!!

sobota, 15 kwietnia 2017

Wzór Olgi HDstitch w trzech kolorach.

Witam serdecznie !!!

Mam ochotę na nowy wzór pisanki wg projektu Olgi HDstitch, dlatego pokazuję moje starsze świąteczne hafty wykonane wg wzoru Olgi. Wzór ten sam, ale 3 kolory i niby trzy różne tkaniny.
Tzn dwie większe pisanki są wyhaftowane na tanim sztywniku, tylko w różnych kierunkach - tkanina  jest nierówno tkana.
Niebieska pisanka została wyhaftowana na lnie 30ct.

 Na koniec kilka "cukierków", między nimi również jest wiosenny :) Nie mam zdjęcia gotowej kurki haftowanej w ubiegłym roku, ale może Olga uzna moje prace. :) 

 Wymarzonych i słonecznych Świąt Wam życzę !!!

24 komentarze:

  1. Pisanki śliczne,mnie oczywiście ujęła niebieska,ale to moje zwichrowanie na ten kolor:)))
    może zadam głupie pytanie,ale do czego służą te cukierki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, niebieska jest najładniejsza - delikatna :)
      Cukierki to needlerolls, czyli igielniki, ale najczęściej do dekoracji. Dla mnie to ćwiczenie różnych ściegów needlepointu, stosowanych przez Olgę HSstitch.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Cudeńka! Wszystkiego dobrego z okazji Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i życzę wymarzonych Świąt <3

      Usuń
  3. Pisanki są na prawdę świetne!
    W te piękne święta, gdy Pan zmartwychwstanie życzę Ci smacznych jajek na śniadanie, żółtego kurczaka, białego zająca i oby te święta trwały beż końca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie i Twoim bliskim życzę błogosławionych Świąt i wiosennej pogody ducha.
      Dziękuję bardzo i pozdrawiam.

      Usuń
  4. piękny wzór, pierwsza wersja kolorystyczna najbardziej mi się podoba:) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa i życzenia.
      Pozdrawiam słonecznie i życzę pogodnych Świąt.

      Usuń
  5. Ale piękne rzeczy :) Wszystkiego dobrego w te Święta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i pozdrawiam świątecznie <3

      Usuń
  6. Prześliczne prace :) Życzę Ci wspaniałych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i pozdrawiam już świątecznie.

      Usuń
  7. Niech Króliczek przyniesie Ci w prezencie, to czego najbardziej pragniesz. To coś nie musi być ani widoczne, ani dotykalne, może nawet nie pachnieć, ale niech będzie czymś, bez czego nie można żyć.
    Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniałe życzenia - dziękuję bardzo Beato. Tobie i Twoim bliskim wymarzonych Świąt, bo każdy o czym innym marzy.

      Usuń
  8. Przepiękne pisanki! Pięknych rodzinnych Świąt Wielkiej Nocy, smacznego jajka i mokrego dyngusa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i pozdrawiam słonecznie. Chwilowo, bo były u nas już wszystkie pory roku - śnieg, grad, burze, wiatrzyska, ulewy.

      Usuń
  9. Śliczności :-)

    Dobrych Świąt :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Annette. Dostałam schemat do nowej pisanki, tylko Olga czasu nie dołączyła.

      Usuń
    2. Nie mam pojęcia :)
      Niestety, coraz wolniej wszystko robię, a czas w ogóle nie bierze pod uwagę, że ludzie się starzeją i nie nadążają

      Usuń
  10. Same piękności. Pozdrawiam świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooooo O.O jakie to piękne, i te cukierki i te jajeczka, szczęka mi opadła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję <3 To już wcześniejsze prace :)

      Usuń