Witam serdecznie !!!

poniedziałek, 22 maja 2017

10 urodziny bloga Olgi HDstitch z prezentami.

Witam słonecznie !!!

Blog mojej ulubionej projektantki obchodzi 10 urodziny i z tej okazji Olga HDstitch przygotowała różne prezenty.
O szczegółach można przeczytać na jej blogu.
Mam tylko kilka haftów wykonanych wg projektu Olgi, pokazałam prawie wszystkie na blogu. Prawie, ponieważ niektóre nie zostały ciągle jeszcze zakończone :( np mam jeszcze niepozszywane "cukierki"), a do niektórych starszych nie mam zdjęć.
Trochę wspomnień :)
 O pisankach pisałam niedawno na blogu, ten sam wzór w trzech kolorach i na różnych tkaninach.


Kilka moich "cukierków" czyli needlerolls, chyba najwięcej postów im poświęciłam na blogu pokazując postępy haftu - etykieta Needleroll

Życzę Oldze wielu wspaniałych projektów i haftów, które nieustannie nas zachwycają. Przesyłam z życzeniami kosz z cudownie pachnącym bzem.
Pozdrawiam serdecznie wszystkich moich Obserwatorów i Gości, dziękuję, że zaglądacie !!!

8 komentarzy:

  1. Świetne prace :) Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, to zasługa projektantki :)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Koszyk bzu bardzo podobny do moich kwiatków na Dzień Matki - prezentacja w najbliższą niedzielę. Haftami zachwycasz :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Bez mi tu pachnie, konwalie też - w całym mieszkaniu bukiety stoją :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale chyba was nimi zanudzam. Dzięki temu jednak zdobędę kolejny wzór.

      Usuń
  4. Oj ta Ola, sypią się Jej pomysły jak z rękawa! Twoje wykonania cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku się opuściła w prezentowaniu darmowych wzorów. Tzn nas rozpuściła i teraz czekamy na nowe :)

      Usuń