Witam serdecznie !!!

sobota, 27 maja 2017

Anielskie skrzydła

Witam w piękną słoneczną sobotę.

Dziś pokażę dwa błyskawicznie powstałe obrazki z anielskimi skrzydłami z modlitwą.
Skrzydła kupiłam w  I Kropce, ramki w Pepco i zrobiłam dwa obrazki dla moich wnuków.







 Tło skrzydeł stanowią papiery z mojej ulubionej Galerii Papieru - zielony to nr 1  z kolekcji "Moja najmilejsza", a niebieski nr 5 z kolekcji "Gra w kolory".

Życzę Wam słonecznego, ostatniego niestety :( majowego weekendu. 

14 komentarzy:

  1. Śliczne obrazki zrobiłaś Tereniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu <3 Trudno to robotą nazwać - kupiłam 3 rzeczy i złożyłam je razem :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Magda za odwiedziny i miłe słowa.
      Pozdrawiam słonecznie <3

      Usuń
  3. Pomysłowe i bardzo ładne, a konwalie śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3 Konwalie kocham miłością pierwszą, szkoda, że tak krótko kwitną. Na szczęście katowickie kwiaciarki mają bukieciki z innych regionów, więc jeszcze się nimi nacieszę.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że Ci się podobają obrazki :)

      Usuń
  5. Śliczne! Niech dobry Bóg nad Twoimi czuwa i Tobą szczególnie!

    OdpowiedzUsuń