Witam serdecznie !!!

niedziela, 30 lipca 2017

Niebiesko - lipcowa kartka z haftem matematycznym

Witam serdecznie !!!
Wreszcie dziś mieliśmy piękną, słoneczną i gorącą niedzielę, oby tak dalej :)
Pasuje do tego pięknego dnia kartka w tonacji niebieskiej z haftowanym w czerwcu kwiatkiem.
Wzór jest m.in tutaj.  Jeszcze gdzieś był, ale niestety adres na wzorze został w domu.
Tak samo wszystkie inne cenne informacje zostały w Rudzie, a ja ze sobą zabrałam tylko kartkę, którą muszę jutro wysłać. Papier w kwiatki i papier jednokolorowy kupione w Lidlu, kryształki i wstążki z mojej szuflady. Kwiatki z mojego ogródka, niestety nic niebieskiego w tej chwili u mnie nie kwitnie.


 Kolejnych ciepłych i słonecznych dni Wam życzę.



17 komentarzy:

  1. Śliczna ta niezapominajka. Pięknie prezentuje się na kartce.
    Pozdrawiam
    Jola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To raczej pojedynczy kwiat lnu trwałego, akurat w sierpniu powinien kwitnąć. Niestety nie mam w ogródku tej pięknej byliny :)
      Dziękuję bardzo Jolu i pozdrawiam słonecznie.

      Usuń
    2. Tereniu, może to i len (choć nie wiadomo jak to z nim było;-) ) ale dla mnie to najpiękniejszy pojedynczy kwiatuszek niezapominajki:-)
      NAJPIĘKNIEJSZY!!
      Buziaki:-*********

      Usuń
    3. Ja tak wielkość porównałam :) Niezapominajki cudne <3

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za odwiedziny i miły komentarz.

      Usuń
  3. Dziękuję bardzo i pozdrawiam jeszcze słonecznie, choć coś się chmurzy u nas

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, niebieska jak niebo latem, kartka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdziwie lipcowa :)
      Pozdrawiam słonecznie <3

      Usuń
  5. Piękny hafcik w pięknej oprawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna kartka, wszystko tak super dopasowane, że aż zazdroszczę talentu dopierania dodatków, przydasi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już tak mam, że muszą mi detale pasować :) Dziękuję bardzo <3

      Usuń