Witam serdecznie !!!

piątek, 18 sierpnia 2017

Dwa haftowane serca na kartkach

Witam serdecznie w piękny słoneczny dzień !!!
Kolejny miesiąc upływa, a u mnie robótkowy zastój. Kilka krzyżyków postawiłam, kilka haftów matematycznych powstało z przeznaczeniem na kartki. Koraliki, szycie i wiele innych rzeczy czeka aż je powyciągam.
Dziś kolejne kartki z haftem matematycznym :)
Serce haftowane różnymi nitkami - to z górnej kartki jest haftowane muliną wielokolorową DMC nr 4200, na dolnej kartce haft wykonany muliną metalizowaną E 321.
 Wzór znaleziony m.in tutaj, pochodzi ze zbioru wzorów haftowanych przez kilka hafciarek. Ten wzór haftowała m.in Debra Kremer, ale ciągle nie znam autora projektów. Z tej serii mam też piękne kwiatki. Wzory od lat można znaleźć na wielu stronach. Może wspólnie uda nam się znaleźć autora.
 Za napis dziękuję jojagg. Złota baza pochodzi z Lidla, czerwony papier z szuflady ( odkupiłam kiedyś od znajomej), tak samo jak złote dodatki :)
Kartka powstała na prośbę koleżanki mojej córki i nie wiem, czy się spodoba adresatom. To był bardzo trudny "poród", bo ja nie potrafię robić dla kogoś. Ludzie mają bardzo różny gust.

Druga kartka na urodziny kogoś bliskiego. Tutaj wykorzystałam papier z bloku "Sen motyla" z mojej ulubionej Galerii Papieru. Napis  kupiony tutaj i poddany embosingowi.

Kolejne hafty czekają na oprawę, trochę jeszcze ich wyhaftowałam :)  Będę więc dalej monotematyczna, tym bardziej, że muszę przygotować hafty matematyczne na Warsztaty Twórczo Zakręconych w Ustroniu. Informacje dostępne na FB.

 Niech Wam słonko świeci :) Miłego weekendu!

17 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za miłe słowa. Kolory muszą u mnie pasować :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te serduszka. Kartki się na pewno spodobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne są te karteczki, bardzo mi się podobają:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że się podobają. Haftuje się szybko, ale ubrać te hafty to dla mnie bardzo trudne.
      Pozdrawiam ciepło <3

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Bardzo mi się podobał :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  6. Cudowna czerwień i wspaniałe hafciki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, wiadomo czerwień rządzi :) Jest mi do życia potrzebna.

      Usuń
  7. Bardzo fajnie się ten hafcik wpasował w karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kapitalne serducha, w pierwsze chwili pomyślałam że już na walentynki sie szykujesz ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na każdą okazję pasują :) Mnie też się podobają

      Usuń