Witam serdecznie !!!

poniedziałek, 18 września 2017

Inwazja czarnych kotów - zakładki, wisiorki i wieszaki na torebki

Witam serdecznie !

W domu mamy ciepło (CO działa :) ), słonko z przerwami również świeciło - od razu żyć się chce.
Udało mi się poskładać kilka drobiazgów, a jutro ciąg dalszy. Mam w każdym razie takie plany.
Dziś czarne koty dekorują różne upominki dla znajomych :)
 Na początek bardzo praktyczne wieszaki na torebki np w restauracji lub w  biurze. Już nie trzeba stawiać torby na ziemi lub trzymać na kolanach. Nawet dużą ciężką torebkę można powiesić na brzegu stołu, biurka itp. Średnica kaboszonów z kotami 25 mm.
 Kilka kaboszonów z kociej kolekcji ozdobiło wisiorki - czarna baza również kocia :)
 Również zakładki zdobią wisiorki z kotami. Trzy z nich mają 122 mm długości, a jedna 85 mm. Cdn, jeszcze kilka kotów czeka na zagospodarowanie, a upominków potrzebuję dużo. Kilka spotkań mi się szykuje w najbliższym czasie.
Dla odmiany jeden prawie biały kot mojej córki z jej bransoletką :)

Ps.: Dziś o godzinie 18,oo rozpoczęły się zapisy na Warsztaty Twórczo Zakręcone w Ustroniu.
Było gorąco, ale są jeszcze wolne miejsca na warsztatach - zapraszamy!!!
Zapisy na warsztaty w Ustroniu
Niech Wam pięknie słonko świeci!!! Pozdrawiam ciepło.

17 komentarzy:

  1. kocia rodzinka prezentuje się wspaniale

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu :) Tak po linii najmniejszego oporu

      Usuń
  2. Jak cudnie oprawiłaś Tereniu te koty :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu :) Może je zabiorę w sobotę.
      Do zobaczenia.

      Usuń
  3. Kociarą nie jestem, ale koty w Twoim wydaniu bardzo mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie, ale kota córki wszyscy kochamy :)
      To dla koleżanek, mam kilka takich kocio-zakręconych :)

      Usuń
  4. Koty, koty, koty... cudne rzeczy powstały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna kolekcja zwłaszcza wisiory z uszkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobają. Dziękuje Gosiu i pozdrawiam.

      Usuń
  6. Fajna kocia gromadka :)
    I Tobie też niech świeci słonko, jak nie za oknem (bo dziś leje) to w serduchu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Violka <3
      Dziś rano FB dał złotą radę - nie wychodzić z łóżka :) Idealna rada

      Usuń
  7. Oj tak, Didimo to słodki pieszczoch :)
    Dziękuję i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurcze bardzo pomysłowy ten wieszak na torbę, gdzie można kupić coś takiego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W wielu sklepach z przydasiami do biżuterii są okresowo. Ja kupowałam kiedyś najlepsze, ale droższe w Royal Stone, teraz bywają inne, tańsze.

      Usuń