Witam serdecznie !!!

wtorek, 21 listopada 2017

Maki jesienią zakwitły; nowe wisiorki

Witam ciepło!
Wczoraj po południu zasypało nas śniegiem, ale dziś deszcze zmył białe resztki. Zapowiedzi są optymistyczne - ma być ciepło; oby się sprawdziły.
U mnie piękne letnie maki - powstało kilka wisiorków z piękną grafiką.
Z pięknych maków zostały makówki i tylko z nimi mogę pokazać moje wisiory, gdy za oknem jesienna zima. Tak wyglądało u nas wczoraj...

Tylko jedną taką oprawę miałam i to mój wisiorek. Nie pamiętam nawet skąd :) 

 Kaboszony z makami w rozmiarze 19 x 39 mm, a oprawy w dwóch kolorach - mosiężnym i srebrnym. Łańcuszki w tych samych kolorach. Święta coraz bliżej, więc i upominków przybywa :) U mnie powstaje powoli upominkowy haft-niespodzianka dla koleżanki, pokażę dopiero po Świętach :) 
Maki przekwitły kilka miesięcy temu, ale u mnie zawsze są w domu kwiatki - w tej chwili małe i duży bukiet goździków.
Pozdrawiam serdecznie!!!

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam maczki, cudne medaliony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też co widać na moim blogu :) Dziękuję Ci bardzo i pozdrawiam ciepło <3

      Usuń
  2. ty to masz talent,chylę czoła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :) Mam talent ........... w zakupach :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Efektowne te wisiorki :) I na prezent jak najbardziej się nadadzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas spotkań przedświątecznych się zbliża i trzeba szykować upominki :)

      Usuń
  4. Cudne medaliony, wybrałaś bardzo fajny motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne...

    To goździki jeszcze istnieją? Myślałam, że zniknęły wraz z poprzednim ustrojem ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo.
      Goździki cały czas istnieją zarówno w ogródkach, jak i kwiaciarniach. Ja zawsze mam misę z pachnącymi goździkami na balkonie. Sklepowe niestety rzadko pachną :(
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń