Witam serdecznie !!!

czwartek, 16 listopada 2017

Needleroll "Halloween Hat" część 4 i ostatnia

Witam ciepło !!!

Przeprosiłam się z maszyną do szycia i mam gotowy "cukierek" czyli needleroll wg projektu Olgi HDstitch "Halloween Hat", który pokazałam tutaj.
Tkaninę wybrałam w Ostrawie podczas wystawy Kreativ 2017, zrezygnowałam z tkanin z motywami halloween'owymi.
  Dziękuję Olga HDstitch za możliwość udziału w SAL'u
Ps. Zmieniłam kilka zdjęć, dodałam nowe :) 
  Teraz powoli haftuję obrazek - niespodziankę, którą będę mogła pokazać po Świętach. W międzyczasie powstanie również trochę biżuterii.

Pozdrawiam serdecznie wszystkich obserwatorów i gości !!!

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Gosiu <3 Ja i szycie to jakoś nie pasuje, dlatego cieszę się, ze się podoba

      Usuń
  2. Bardzo pieknie dobralas tkanine do tego slicznego haftu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepychałam się w tłumie z haftem w ręce od stoiska do stoiska :) Nie było w Ostrawie takich luzów, jak w Fulneku. Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Cudny :-) Do halloweenowego kapelusza nie jest potrzebna halloweenowa tkanina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się, żeby było jak najmniej halloween :)
      Dziękuję i pozdrawiam <3

      Usuń