Witam serdecznie !!!

piątek, 15 grudnia 2017

Kolejny, bardzo spóźniony "cukierek"

Witam ciepło!

Za tydzień piękne Święta, a ja tymczasem pokażę jedną z zaległości niezbyt pasującą do Adwentu. Jakiś czas temu uszyłam needleroll  wyhaftowany przeszło dwa lata temu oczywiście wg projektu Olgi HDstitch. Miałam zamiar uszyć poduszkę, bo haft był duży; udało mi się nawet zdobyć odpowiednie materiały. Tylko, mnie taka dekoracja nie pasuje, dlatego powstał kolejny "cukierek" do kolekcji - mam wzornik, nie zajmujący za dużo miejsca :)
Haftowałam na tkaninie do hardangera DMC muliną DMC variations (multicolor) nr 4240, 4124 i 4050, dlatego wyszedł mi duży ten needleroll. Tkanina w dynie z mojej kolekcji amerykańskich tzw. "tłustych ćwiartek".
 Przypomniałam sobie o tej pracy, ponieważ Olga HDstitch zaprasza na blogu do nowej zabawy - SAL - Needleroll "Christmas candy". Tylko, jak w przedświątecznym tygodniu znaleźć czas na tak pracochłonny i czasochłonny haft.
Dziś wysłałam upominek świąteczny dla koleżanki z Forum "Kołderki za jeden uśmiech", nad którym ostatnio pracowałam. Pokażę po Świętach. Powstało też trochę prostych wisiorów, ale jakoś nie znalazłam czasu, żeby je pokazać. Jutro muszę umyć okna i upiec ciasto, w sobotę mam dwa przedświąteczne spotkania, w niedzielę goście - bardzo się cieszę, ale żeby ten czas choć trochę zwolnił......
Życzę Wam spokojnego i radosnego oczekiwania na Święta.

4 komentarze:

  1. Fajny ten cukiereczek,mogłam sobie pooglądać ściegi .Dzięki za zbliżenia,szczególnie podoba mi się siateczka z koralikami.Na kolejny cukierek musi znaleźć się czas.Właśnie się zapisałam.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siateczka też mi się podoba. Cieszę się, że będziemy razem haftować, choć nie wiem, jak sobie poradzę. Krzysia zrezygnowała tym razem, a nie znam decyzji Ulki, nie zaglądałam dziś na żadne strony.

      Usuń
  2. Cukiereczek wygląda fenomenalnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu i pozdrawiam przedświątecznie.

      Usuń