Witam serdecznie !!!

czwartek, 7 grudnia 2017

XX Jarmark Rzeczy Ładnych - 3 grudnia 2017

Witam ciepło!
W ubiegłą niedzielę tylko ok 0,5 godz. spędziłam na XX  Jarmarku Rzeczy Ładnych w MDK w Chorzowie Batorym, zbliżającą niedzielę całą spędzimy z córką na drugiej części świątecznego  kiermaszu.
Fotorelację można zobaczyć na blogu Jarmarku, na stronie MDK Chorzów Batory oraz na FB. Również wystawcy na swoich stronach pokazują swoje i nie tylko swoje stoiska :)
Ja też kilka zdjęć zrobiłam, miałam pokazać je już wcześniej, ale nie udało się :(
 W tym roku królowała biżuteria i ozdoby z ceramiki, nie wiem dlaczego nie mam na zdjęciu pięknych maków. Patchworkowych prac nie zauważyłam, kilka poduszek, maskotki. Nie miałam z resztą czasu na dokładne oglądanie całej oferty.
Szybkie zakupy zrobione, piękne prace podziwiane i oczywiście spotkania znajomych, a w przyszłą niedzielę 10.12.2017 czekamy na gości od godz. 10,00 na stoiskach 33 i 34. Będzie trochę biżuterii i świąteczne ozdoby - zapraszamy na stoiska firm Fides Rękodzieło i Pastelowa Pracownia (adresy z FB)
Zaproszenie  na blogu Rzeczy Ładnych zdobi jeden z pięknych maków.

Pozdrawiam serdecznie!!!

8 komentarzy:

  1. Życzę owocnej sprzedaży :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo,przekażę właściwym osobom :) Zaraz uzupełnię temat dodając adresy firm z wymienionych stoisk. Ja liczę.... na miłe spotkania :)

      Usuń
  2. Widzę dużo pięknych rzeczy :), strach brać portfel :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. To tylko kilka migawek, mnóstwo rzeczy ominęłam. Nie wszystkim też można robić zdjęcia, dlatego podaję inne źródła. Ciekawe, jak będzie jutro :)

      Usuń
  4. Mam nadzieję, że dobrze zarobiłyście :-) Przed moim domem przez pięć dni stał kiermasz świąteczny - było co podziwiać :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziwiających "trochę" było :) gorzej z kupującymi, ale córka została wylosowana do darmowego stolika podczas poprzedniego jarmarku :)

      Usuń