Witam serdecznie !!!

środa, 17 stycznia 2018

Oprawiony needleroll "Christmas Candy" wg projektu Olgi HDsitch

Witam ciepło!

Świąteczny element dekoracyjny gotowy już na przyszłe Święta Bożego Narodzenia :)
Oprawiłam kolejny "cukierek" w mojej kolekcji - needleroll "Christmas Candy" projekt Olga HDstitchHaft skończyłam jeszcze w grudniu, ale maszyny do szycia nie wyjmowałam, co nieco  mnie "połamało".
 Z dużego pudła świątecznych tkanin, wybrałam prostą, tylko ze złotymi kropkami na bordowym tle kupioną już dość dawno w pasmanterii "Pasmasz".
 To zdjęcie lepiej pokazuje piękny materiał.
 Na zdjęciu fragment czerwonej gwiazdki Renaty, której przy okazji po raz kolejny dziękuję za piękny prezent. Zdjęcia katastrofalne, ale mój aparat nie lubi czerwieni, a pogoda paskudnie ponura.
Bardzo dziękuję za piękny wzór Oldze HDstitch.. Hafty uczestniczek SAL'u mozna podziwiać w specjalnym albumie :)
Prace Olgi można również zobaczyć na Instagramie - polecam :)

Dziś u nas zimne grzejniki, za oknem ciemno, ale u mnie rozkwita powoli wiosna i to pachnąca.
Ps. grzejniki ciepłe od ok. 18,00; nie zamarzłam, ale przyjemne to nie było.
Pozdrawiam ciepło!

18 komentarzy:

  1. Piękna praca Tereniu. :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. niesamowity! fantastycznie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny cukierek! Pięknie dobrane kolory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Małgorzato i pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Cudny cukierek :0 Zapiszę sobie pasmanterię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, Twój też wspaniały :)
      W pasmanterii kupuję stacjonarnie raz w roku podczas Warsztatów w Ustroniu ( chyba, że jestem w Bielsku-Białej), ale jest również w sieci. Mają czeskie tkaniny.

      Usuń
  5. Piękny cukierek a tkaninka cudo.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tkanina z prostym wzorem, bardziej wzorzyste nie pasowały.
      Dziękuję bardzo Elżusiu <3

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Ale śliczny świąteczny cukiereczek :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam dziś kolejny świąteczny needleroll pokazać, ale jakoś nie mogę się zabrać nawet za zdjęcia :(
      Dziękuję bardzo i pozdrawiam ciepło <3

      Usuń