Witam serdecznie !!!

środa, 24 stycznia 2018

Wiosenne serca

Witam serdecznie!

Przy okazji wybierania tkanin do needlerolla "April" przypomniałam sobie, że w pudle mam mnóstwo styropianowych kształtek m.in serduszek i jajek.
Na razie ubrałam tylko serca, a jajka jeszcze będą nabierać mocy urzędowej w pudle :)
Za oknem zimno, ponuro, a u mnie intensywnie pachną hiacynty i na sercach również
 rozkwitły wiosenne kwiaty. Pojawiły się również motywy wielkanocne :)
 Do tzw patchworku bez igły wykorzystuję piękne bawełny amerykańskie i czeskie oraz najróżniejsze taśmy i sznurki. Materiały zbierane przez lata, ale ciągle "poluję" na piękne łączki i inne małe wzorki :) Stary haftowany maszynowo obrus nie jest najlepszym tłem do kolorowych serc :(
  Druga strona "ubrana" serc w czeską bawełną z mojej ulubionej firmy Bellus Gallery
Serca położone na serwetce, którą haftowałam dawno temu.
 W styczniu mam już takie piękne bazie, tylko gałązek brzozowych z zielonymi listkami brakuje do wiosennego bukietu.
Nadal się chwalę hiacyntami - mam po dwie kwitnące łodygi z każdej cebuli, a jak pachnie - w całym mieszkaniu :)
Wiosennej pogody ducha Wam życzę!!!




22 komentarze:

  1. Przepiękne serduszka Tereniu, aż mi wiosną zapachniało:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachnie bardzo mocno, na przekór tej ponurej, wietrznej i przenikliwie zimnej ( mimo braku solidnego mrozu) niby-zimie. Największa zasługa hiacyntów :)

      Usuń
  2. Piękne serduszka Tereniu, a fragmenty obrusa w tle też mi się podobają.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Elu. Muszę jeszcze kolejne zrobić, bo Zosia spotkanie zapowiada :)

      Usuń
  3. Pięknie ubrałaś serduszka, te w łączki i motyle podobają mi się najbardziej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam kolejne ładne tkaniny upolowane - właśnie łączki, kwiatki itp
      Tak ubrane serca mogą dekorować mieszkanie lub być dodatkiem do prezentu przez cały rok :)

      Usuń
  4. Bajkowe serduszka,piękne tkaniny!
    Tereniu widziałaś projekt 2018 w SOTM ?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Tkaniny upolowane z różnych źródeł przeważnie w wielkości FQ, a czeskie to już w większych ilościach kupowane.
      SOTM 2108 ma być od 31 stycznia dopiero :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za odwiedziny i miły komentarz <3

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Oj, to bardzo stary pomysł; od dawna już ubieram styropianowe kształtki w piękne bawełniane tkaniny.

      Usuń
  7. Ale wiosennie u Ciebie Tereniu :) Piękne dekoracje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba jakoś atmosferę poprawić, gdy za oknem ponuro :)
      W dodatku za chwilę Święta.

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Małgosiu <3 i pozdrawiam ciepło <3

      Usuń
  9. Cudowne serduszka, piękne są te tkaniny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo, że tak mało szyję, na takie amerykańskie ( i nie tylko) szmatki stale poluję :).
      Dziękuję Gosiu i pozdrawiam.

      Usuń
  10. Urocze kolorowe serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Violka :) Miałam się od razu ubrać jajka, ale jakoś czas mi ucieka :(

      Usuń
  11. Jestem pełna zachwytu nad tymi zawieszkami ! Serca przepiękne :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, dość dużo ich robię i wiszą w różnych miejscach :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń