Witam serdecznie !!!

środa, 14 lutego 2018

Trochę czerwonego

Witam serdecznie!
Wszędzie czerwono, więc i u mnie nie może zabraknąć dziś mojego ulubionego koloru.
Ostatnio wróciłam do tzw. patchworku bez igły. Oprócz wiosennych pokazanych wcześniej tutaj, powstały pasujące do dzisiejszego święta.
 Serce ubrane w moją ulubioną bawełnę z Bellus Gallery z Pragi.
 Do wykonania tych serc wykorzystałam tkaninę kupioną w pasmanterii Pasmasz.
 Cała gromadka jeszcze w komplecie.
 Lewe strony, powinnam  wszystkie serca również z drugiej ubrać w len :)  Wykorzystałam 6 cm serca styropianowe. Sznurek ozdobny 3 mm i biała taśma z moich zapasów :)
Życzę Wam miłości przez cały rok!!!

14 komentarzy:

  1. Miłości każdego dnia :)
    serduszka cudnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Justynko, Tobie również takiej prawdziwej i stałej <3

      Usuń
  2. Piękne serducha, cudowna ta bawełna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy takich pracach właśnie szata zdobi :)
      Dziękuję Gosiu.

      Usuń
  3. Tereniu, piękne te serduszka, pod każdym względem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Violka, cieszę się bardzo, że się podobają :)

      Usuń
  4. Serduszka przecudnej urody, a bawełna mnie zauroczyła, idealnie wykorzystałaś jej piękno :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło czytać takie komentarze - dziękuję bardzo <3

      Usuń