Witam serdecznie !!!

wtorek, 21 kwietnia 2015

Dwa lata później - "Haft na siatce, a nie filet" cz.2

Witam serdecznie kolejny raz w tym tygodniu :)

Dokładnie dwa lata temu w temacie Haft na siatce, a nie filet pokazałam pewną oryginalną serwetkę upolowaną na A.
Ponoć nie należy na blogu pokazywać niedokończonych prac ( co jest trudne np przy dużych haftach), ja jednak pokazałam, żeby się zmobilizować jej do ukończenia. Niestety, nie udało się i serwetka ponownie na prawie dwa lata została zagrzebana na dnie pudła z różnymi innymi pracami.


Taki fragment pokazałam 21.04.2013 roku, z tego część była do wyprucia - ktoś inny rozpoczął haft i rzucił tak daleko, że wylądował na A. a potem w moim domu.


Do haftu była dołączona instrukcja i nic poza tym. Haftuję kordonkiem Anchor nr 3 kontury, a ścieg przewlekany kordonkiem nr 2. 

Przy okazji remontu i opróżniania sypialni moje UFO zobaczyło światło dzienne i już nie wróciło na dno pudła z robótkami. 


Tyle mam w tej chwili i na razie przerwa m.in na koralikowe drobiazgi....


 Ciekawe, za ile lat ukończę ................. Chociaż już maleńkie światełko w tunelu widać :)

Nawet bratki obficiej kwitną niż dwa lata temu, chociaż trudno zrobić ładne zdjęcie - wiatr hula w najlepsze.


 Życzę Wam słonecznego, miłego tygodnia !!!

20 komentarzy:

  1. Tereniu piękna będzie więc nie odkładaj jej ukończenia na kolejne dwa lata :))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Palce bolą, trzeba przerwy robić :) niekoniecznie aż tak długie :)

      Usuń
  2. Serwetka już wygląda świetnie, ale skończona będzie przepiękna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna...trzymam kciuki za szybkie skończenie serwetki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu <3 Tylko kciuki w myślach trzymaj, żeby Twoje przepiękne hafty nie ucierpiały.

      Usuń
  4. Serweta już wygląda pięknie, a co dopiero będzie jak ją skończysz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna już nie mogę się doczekać finishu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu ! Nie mam pojęcia kiedy skończę ....

      Usuń
  6. wow! na pewno będzie wyglądać obłędnie:) piękne bratki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie przypomina piękne chwile spędzone w fantastycznym miejscu.... Dlatego ją kiedyś upolowałam na A., ale nie miałam pojęcia, że tak się będę z nią męczyła :) :)

      Usuń
  7. kończ, kończ bo będzie cudo :)
    a bratki to się Tobie udały,
    mojej córce więcej rośnie liści niż kwiateczków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) znowu w koralikach utknęłam ... naszyjnik dla koleżanki i dla jej mamy robię :)
      Wreszcie mogę sobie na balkonie posiedzieć, zrobiło się ciepło i bratki pięknie kwitną.

      Usuń
  8. O wow, pierwszy raz coś takiego widzę! To jest oszałamiające! I jakie pracochłonne! Podziwiam i trzymam kciuki by 2015 rok był :) terminem ostatecznym tej pracy. Boska praca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby............ bo ileż lat będzie to UFO straszyło moich Gości :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Przegapiłam Twój komentarz :( Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń