Witam serdecznie !!!

wtorek, 2 czerwca 2015

Mystery SAL - Needlleroll "Symmetry" część 4

Witam serdecznie !!!

Skończyłam haftować needleroll "Symmetry" wg projektu Olgi. Ostatnia część zwykle dłużej powstaje, ponieważ nie jest ograniczona terminem. :)
Poprzednie etapy można zobaczyć tu2 część oraz  część 3.


 Pierwsza część to podwójna linia przyszytych  krzyżykami koralików  TOHO Round 11 Trans - Rainbow Lt Siam  Ruby .


Następny ścieg to "ząbki" haftowane muliną Madeira 2406 multicolor .


 Ostatni etap to wykończenie "ząbków" koralikami  TOHO Round 11o Opaque Frosted  Sunshine .



Wymiary mojego haftu na lnie 28 CT -  8 cm x 8,7 cm.
Teraz muszę wybrać  tkaninę i uszyć kolejny "cukierek".  Może jutro mi się uda.............. W każdym razie muszę wyciągnąć maszyną do szycia, więc mam nadzieję, że oprócz naprawy ubrania roboczego znajdę czas również dla mojego needlerolla

Pozdrawiam słonecznie wszystkich miłych Obserwatorów i Gości !!!


10 komentarzy:

  1. Śliczne maleństwo :). Szkoda, że za późno się dowiedziałam o tym sal-u :( .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję !!! Ja również z czasem się ścigałam, ponieważ za późno zauważyłam nowość na stronie Olgi. Na szczęście zdążyłam wysłać zdjęcie :)

      Usuń
  2. Śliczny! Niby malutki, ale ile pracy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję !!! Masz rację, pracochłonne te drobiazgi :)

      Usuń
  3. Śliczny pracochłonny drobiazg Tereniu :)
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała praca, pięknie Ci idzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu !
      Niestety dziś wybrałam tylko tkaninę, ale maszyny nie wyciągnęłam...............

      Usuń
  5. Kolejny cudny haft, podziwiam. Tereniu, skąd wytrzasnęłaś czasopodwajacz? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Terminy goniły, ale gdy przestały to i czas zniknął. W dodatku mój laptop zastrajkował i mobilnego nie widział.
      Makabra....

      Usuń