Witam serdecznie !!!

czwartek, 21 maja 2015

Mystery SAL - Needlleroll "Symmetry" część 2

Witam serdecznie !!!

Dziś zgodnie z planem projektantki nowego "cukierka" pokazuję drugi etap mojej wersji needleroll'a "Symmetry". Tym razem było więcej pracy niż w pierwszej części, którą można zobaczyć tutaj.


 Tak wygląda w tej chwili mój haft na lnie 28 CT.



 Do haftu tym razem użyłam  muliny Madeira 2406 multicolor, a  następnie kordonka nr 12 Perle Domino oraz koralików TOHO Round 11o Trans-Rainbow Lt Siam Ruby.


 Zdjęcia wysłalam i teraz muszę poczekać na kolejny fragment schematu :)


Ps. Już jest album z pracami wszystkich uczestniczek zabawy : https://plus.google.com/photos/106294900893358634100/albums/6151380160111198849?banner=pwa   Haft na monokanwie znacznie lepiej wygląda od mojego na lnie z nierównymi nitkami.

Pozdrawiam Was ciepło, bo za oknem bardzo nieprzyjemnie zimno  się zrobiło i życzę słonecznego weekendu !!!

10 komentarzy:

  1. wow super:) świetne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wychodzi w tych kolorach:) Jestem ciekawa dalszego etapu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jaskółko. Właśnie drukuję 3 część wzoru, którą muszę zrobić do soboty :)

      Usuń
  3. Cudnie to wygląda i te żywe kolory!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że się podoba moje maleństwo :)

      Usuń
  4. Prześliczne i kolorki i wzorek

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo słodziutkie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń