Witam serdecznie !!!

poniedziałek, 18 maja 2015

Mystery SAL - Needlleroll "Symmetry" część 1

Witam serdecznie.

Weekend spędziłam pieląc i sadząc w ogródku oraz sprzątając domek na wsi, oczywiście z pomocnikami - z córką, zięciem oraz  wnukami.
Połamało mnie z tej okazji co nieco :), ale postępy są :), a w mieszkaniu pachną mi teraz bukiety lilaka oraz konwalii.
Mimo, że wczoraj wieczorem przejrzałam nowości na różnych stronach , to dopiero dziś ok godz 16 zauważyłam, że na blogu Olgi jest zaproszenie do nowego projektu Mystery SAL - Needlleroll "Symmetry".
Złapałam len, czerwoną satynową mulinę leżącą akurat na stole( żeby sobie zadanie utrudnić ), szybko wydrukowałam schemat. Miałam ok godz czasu na wyhaftowanie 1 etapu i wysłanie zdjęć do Olgi do 21 czasu moskiewskiego. Mam nadzieję, że mail dotarł w terminie..........


Len i satynowa mulina oraz tempo wyszywania sprawiły, że pazurki nie wyglądają idealnie.

Ps. Wg wzoru z drugiego etapu muszę jeszcze jeden bloczek pazurków wyhaftować :) Ja z pośpiechu nie potrafiłam doliczyć do 9 ............


 Wybrałam piękne koraliki TOHO Round 11o Trans-Rainbow Lt Siam Ruby.


Len DMC 28 CT w kolorze kremowym, 11 nitek na 1 cm.

=

Pozdrawiam serdecznie i życzę Wam słonecznych majowych dni pachnących bzem i konwaliami.


4 komentarze:

  1. Kolejna piękna praca powstaje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To zwykle wielka niewiadoma, choć drugi fragment wzoru już mam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kurcze zapowiada się ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro muszę pokazać drugi etap, więc siadam z igłą do haftu :)

      Usuń