Witam serdecznie !!!

niedziela, 6 czerwca 2021

Nowy haft na Nowy Rok 2021 - "Jezus Miłosierny" kontynuacja - maj

 Po pięknym długim weekendzie wróciłam do domu i od razu zamieszczam podsumowanie mojego drugiego haftu zgłoszonego do zabawy u Ani, czyli Nowy Haft na Nowy Rok 2021.

W zimnym i ponurym maju w ciągu aż 33 godzin udało mi się wyhaftować stronę nr 1 wzoru z Coricamo w obrazie  "Jezus Miłosierny".

Stan na koniec kwietnia:
Tak sobie powoli haftowałam te szarości, na zdjęciach rozjaśnione wiosennymi kwiatkami :) 
Piękna róża, więc dwa razy się załapała na zdjęcie :) 
Podsumowanie maja u uczestniczek zabawy u Ani można zobaczyć tutaj:
https://kreatywna.tv/nowy-haft-na-nowy-rok-2021-6-podsumowanie-czerwca/
Haftuję muliną DMC wg klucza na lnie 30 ct w kolorze piaskowym.
Skoro dotarłam do góry, mogłam wreszcie obrazek wymierzyć - 52 cm x 37 cm. Ciekawe, czy po praniu len się odrobinę zbiegnie  :)
Przywiozłam z ogródka chyba już ostatni bukiet konwalii i jeszcze kilka dni ten cudny zapach będzie mi towarzyszył. 
Życzę Wam kolejnych słonecznych dni czerwca i pozdrawiam serdecznie!

14 komentarzy:

  1. Podziwiam Cię za taką cierpliwość, tło jest mega trudne (przynajmniej dla mnie)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudne mi się dopiero zacznie na dwóch stronach wokół głowy, choć już w tej stronie zaczęły się pojawiać pojedyncze xxxxxxx. Tylko co najmniej dwa szare odcienie bardzo się zlewają.
      Dziękuję bardzo i pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Ciemne tło to nie lada wyzwanie, podziwiam tym bardziej Twoją pracę. Wiesz, że dopiero wczoraj i to na zbliżeniu w TV dopatrzyłam się, że Jezus na tym obrazie nie stoi do nas en face, ale jest lekko zwrócony w prawo? A przecież widziałam go już nie raz i nie zauważałam tego. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Męczę to tło po jednej stronie, bo męczy. Najgorsze czeka mnie na stronach wokół głowy - aureola cała w pikselach :) Na razie zaczęłam tło z prawej strony. Teraz ciepło, to mogę w świetle dziennym na balkonie haftować.
      Pozdrawiam słonecznie.

      Usuń
  3. Duże wyzwanie, ale haft już mozna podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, mąż sobie zażyczył ten obraz już kilka lat temu.

      Usuń
  4. Szacunek za len. Obraz pięknieje z każdym kolejnym postawionym krzyżykiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię len, a na początku myślałam, żeby nie haftować tła. Jednak w tym wzorze trudno pominąć tło i ja zostałam z tym lnem :)
      Dziękuję bardzo i pozdrawiam.

      Usuń
  5. Podziwiam Cię za ten obraz,szarości i czerń to chyba najtrudniejsze tło ale dzielnie idziesz do przodu.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powoli, bardzo powoli Elżusiu, a tyle innych ciekawych prac czeka 😏
      Dziękuję i pozdrawiam ciepło 💗

      Usuń
  6. Przepiękny wzór Jezusa.Podziwiam za cierpliwość i wytrwałość😀😃😄
    Bardzo zawsze mi się ten wzór podobał.

    OdpowiedzUsuń