Witam serdecznie !!!

sobota, 7 maja 2022

Pamiątka Sakramentu Bierzmowania dla Kacpra.

 Dopiero "co" haftowałam pamiątki Pierwszej Komunii, a już były potrzebne kartki z okazji Bierzmowania. Ten czas naprawdę pędzi jak szalony....

Wzór Veronige Enginger "Faire Part"  dla specjalnego numeru De Fil en Aiguille - Hors Serie nr 5 "Jours de Banheur".
Za napis bardzo dziękuję Katarzynie Katarzynie. z bloga Krzyżykowe szaleństwo.
Haftowałam na lnie "Belfast" 32 ct mulinami DMC wg klucza projektantki.
Niestety zdjęcia fatalne, coś mi telefon świruje, a aparatu ciągle nie mam. Nawet nie wiem co wybrać...
W komplecie z biblią pamiątka już została wręczona . 
Kacper mnie zaskoczył bardzo, zachwycając się haftem i przypomniał, że ma już podobną  pamiątkę z Pierwszej Komunii Świętej. Skromny wzór się mojemu wnukowi jednak spodobał <3 
Pozdrawiam serdecznie i życzę prawdziwie wiosennej pogody ducha!

8 komentarzy:

  1. Piękna pamiątka.
    "Starzeją" nam się wnuki Tereniu :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu 💗 to jest straszne....
      Dziękuję bardzo za odwiedziny i pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Piękna pamiątka. Cieszę się, że napis się przydał.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz dziękuję. Zdjęcia nie wyszły - koloru nie ukazały, ale za to nitki pod spodem wyciągnęły. Normalnie nie widać.
      Pozdrawiam słonecznie <3

      Usuń
  3. Oj tak, czas pędzi nieubłaganie, dzieci rosną, tylko my wciąż piękne i młode. Kartka elegancka, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zostało tylko "i".
      Dziękuję i pozdrawiam słonecznie.

      Usuń
  4. Kolejna piękna praca 😊ta seria jest wyjątkowo wdzięczna ale chyba nigdy nic nie wyszylam z niej bo..wydawala5mi się zbyt trudna?🙄 już sama nie wiem dlaczego. A bez musi nieziemsko pachnieć 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję <3 Lubię proste wzory nie kapiące złotem na pamiątki z okazji Pierwszej Komunii i Bierzmowania.
      Kocham maj m.in za bez i konwalie :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń