Witam serdecznie !!!

poniedziałek, 29 lipca 2024

"Pszczółka" nr 1

 Minęły dokładnie dwa miesiące od ostatniego postu, a miał to być pamiętnik o robótkowych wydarzeniach.

Odbył wspaniały II Zakręcony Scrap w Katowicach, potem wystawa patchworku w Fulneku. 

Potem jeszcze pomęczyły mnie bakcyle podczas gorących dni czerwca i lipca, ale latem też się zdarzają .... przeziębienia.

Do zabawy w Samplerowni na FB udało mi ( nawet nie wiem kiedy) wyhaftować dwie prace z pszczółkami.

Pierwszą pokażę jako drugą, a dziś portrecik pszczółki z Cross Stitcher nr 387/ 09.2022, projekt Susan Penny.

Haft na lnie 30ct mulinami DMC wg klucza. 
Nie robiłam więcej zdjęć w trakcie, a może mi gdzieś przepadły, więc tylko jedno. Reszta to już gotowa praca...
Oprawiłam w ramkę 10 x 10 cm.
Pszczółka wśród kwiatków na balkonie, te żywe też moje kwiatki odwiedzają :) 
Tył obrazka też pokazuję, bo tak sobie życzą w naszej Samplerowni.
To już w ogródku :) 
Wyszło - 1041 xxx + (460 /// : 2) 230 = 1271 xxx. Liczone "ręcznie".......
Zdjęcia udało mi się w grupie Samplerownia umieścić w terminie, tylko na blogu pokazuję z miesięcznym spóźnieniem.
Dziękuję, że zaglądacie mimo pustek na blogu i pozdrawiam serdecznie 

4 komentarze:

  1. ależ urocza pciółka i ten len obrazkowy ciekawie wygląda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Justynko <3 Na lnie większość moich rzeczy haftuję. Tylko muszę dokupić w kolorze lnu i kolorowych, bo ciągle mi brakuje :)
      Ściskam mocno <3

      Usuń
  2. Pamiętnik ma to do siebie, że nie musi być pisany regularnie i dzień po dniu. Haftowana pszczoła piękna. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiem, ale brakuje wspomnień np o ciekawych wycieczkach na "patchworkowe" imprezy w Czechach.
      Dziękuję bardzo Annette.

      Usuń