Witam serdecznie !!!

niedziela, 7 lutego 2016

"Szczęśliwy kot"

Witam słonecznie !!!

Skończyłam haft rozpoczęty na spotkaniu  w Warszawie przeznaczony na poduszkę w akcji "Kołderki za jeden uśmiech". Tym razem nie tradycyjny kwadrat, tylko prostokąt :)
Wykorzystałam niewymiarowy kawałek  pozostały po cięciu belki kanwy.
Wzór pochodzi z kalendarza firmy Brittercup - szczęśliwy kot z marca, ale ja nieco go zmieniłam i nie zamieściłam firmowego serduszka.
Przede wszystkim zamieniłam kordonki metalizowane srebrny i złoty na mulinę, żeby haft nie drapał twarzy przytulającego poduszkę dziecka. Dlatego nie widać, że kot śpi na monetach :)
Kot zamiast brązową nitką został wyhaftowany czarną. Napis również zmieniony :)
Mam nadzieję, że po odpowiednim doborze tkanin ołderkowe  cioteczki uszyją poduszkę, która ucieszy przyszłego właściciela :)


Najbliższe spotkanie kołderkowe w Świętochłowicach odbędzie się 12 i 13 marca, więcej informacji i lista uczestniczek będzie na Forum Kołderki za jeden uśmiech

Pozdrawiam serdecznie i życzę miłej niedzieli !!!

16 komentarzy:

  1. Fajny kot. I choć nie jestem kociarą, to zaczynam się rozglądać za jakimś wdzięcznym kotem do wyszycia na poduszkę.
    Buziaki Tereniu:*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jolu <3 Wzorów kotów co najmniej tysiące - jaki Ci się marzy.
      Ściskam mocno !!!

      Usuń
  2. Bardzo fajny świętopatrykowy kot.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, tylko zieleń nie taka - bardziej wiosenną wybrałam :)

      Usuń
  3. Widać po jego minie, że jest szczęśliwy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Człowiek też pewnie byłby szczęśliwy, gdyby miał worek monet złotych i srebrnych ( wg oryginalnego wzoru :) )
      Nie miałam dużego wyboru, nie wydrukowałam więcej wzorów na spotkanie :)

      Usuń
  4. Przepiękny kotek, i taki śmieszny w tej czapce i tym łańcuchu. Kapitalny!! Na pewno dziecko które to dostanie, będzie miało wielkie szczęście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa i pozdrawiam.

      Usuń
  5. Mruczuś wyszedł rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że kot się podoba - miałam wątpliwości :)

      Usuń