Witam serdecznie !!!

wtorek, 2 lutego 2016

SAL "Paryżanki" V. Enginger II - zimowy dzień cz.1

Witam słonecznie w drugim dniu lutego !!!

Za oknem wiosna, a ja sypię śniegiem w Paryżu :).
Zgodnie z kalendarzową porą roku haftuję "Zimowy dzień w Paryżu" projektu V. Enginger.
Tak wygląda oryginał - zdjęcie ze strony Les Brodeuses Parisiennes



Muliny DMC wg klucza projektantki , a tkanina podobnie jak w "Jesiennej Paryżance" to len obrazkowy w kolorze kości słoniowej 30 Ct  z firmy Permin  of  Copenhagen.



Paryska zima w tonacji turkusowej wychodzi, ciekawe :)  Haftuję zgodnie z kluczem projektantki.
Zimy bardzo nie lubię, ale pogoda za oknem nawet przyjemna - raczej wiosenna, o czym  bazie na drzewach świadczą. Może uda mi się szybciej ukończyć Zimową Paryżankę niż Jesienną. Potem już sama przyjemność kolorowe - Wiosenna i Letnia - Paryżanki.

Pozdrawiam serdecznie !!!

26 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Muszę się przyzwyczaić do turkusowego śniegu :) :) :)

      Usuń
  2. Uwielbiam tę serię haftów z Paryża. Będzie pięknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za odwiedziny. Wszystkie projekty V. Enginger bardzo mi się podobają. Botanika czeka :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Piękna !!! Oprócz 4 pór roku "1 dnia w Paryżu..." są jeszcze paryżanki w pięknych paryskich miejscach.

      Usuń
  4. Jakiś jeden wzorek chyba mam. Są świetne. Będzie śliczny obrazek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pora na haft Alicjo !!! W każdej chwili można się zapisać na FB do zabawy, grupa zamknięta, ale czas haftu nie jest ograniczony.
      Pozdrawiam Alicjo.

      Usuń
  5. Piękna będzie choć z turkusowym śniegiem :))
    Bardzo podoba mi się ta seria - jak znajdę jakiś "międzyczas" to chciałabym ją wyhaftować :)
    Pozdrawiam serdecznie Tereniu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Twoim turbo-doładowaniem pewnie niedługo będziemy podziwiały Twoje "Paryżanki"
      Ściskam mocno Elu.

      Usuń
  6. Kolejny piękny haft będzie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo "Paryżanek" może się nudno zrobić :) Na razie kończę mały haft na poduszkę z akcji "Kołderki za jeden uśmiech". Będzie przerywnik.
      Pozdrawiam Annette

      Usuń
  7. Fajny hafcik,do wiosny skończysz ;)U mnie leje :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy, mam mnóstwo innych rzeczy do zrobienia - zaproszenia i kartki na I Komunię Św., kartki i dekoracje wielkanocne oraz na wczoraj koralikowe wisiory itp itd .
      Dziękuję za odwiedziny. U nas na razie tylko wieje.

      Usuń
  8. Tereniu mnóstwo pięknych rzeczy tworzysz ... hafciki super!
    pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Elu !!! Może dołączysz ????
      Ściskam mocno.

      Usuń
  9. Wychodzi pięknie - uwielbiam te wzory, są takie delikatne i pełne wdzięku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo !!! Masz rację, też lubię wzory francuskich projektantek, nie tylko V. Enginger. Mam kilka książek MTSA, tylko, że czasu niestarcza - zbyt wolno haftuję :)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Byle do wiosny :) Turkusowa zima na razie mi nie pasuje....... :)

      Usuń
  11. Już pisałam komentarz pod tym ślicznym haftem (a może to było na fb?). Zachwycałam się właśnie kolorystyką i delikatną miętą/turkusem wśród drzew :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na FB na pewno był Twój komentarz Violka. Cieszę się, że Ci się podoba - to zasługa projektantki :) Dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  12. Przepiękne :3 uwielbiam tą serię, ma w sobie to coś, coś cudownego!

    OdpowiedzUsuń