Witam serdecznie !!!

sobota, 16 kwietnia 2016

Kartka z wkładką

Witam serdecznie.

Jakiś czas temu powstała kartka urodzinowa z kieszonką na pieniądze, talon i tp.


Wykorzystałam dwa papiery z kupionego w Lidlu bloku z kolorowymi kartonami,  wyścigówka z ze sklepu I-kropka. Napis wycięty z bloku papierów Paper Flair.




Kartka zupełnie przypadkowo pasuje do kwietniowego  wyzwania nr 33 Bingo w I-kropce, w której kupuję większość wycinanek. Środkowa linia pionowa - zielony kolor, tekturka i wstążka widoczne na mojej prostej kartce. Dawno nie brałam udziału w wyzwaniach, z resztą gdzie moim prostym kartkom do wspaniałych prac prawdziwych scraperek :) 



Wiosennego weekendu i przyszłego tygodnia Wam życzę !!!

12 komentarzy:

  1. Tereniu, w prostocie siła. Czy podginałaś boki i dół kieszonki, żeby więcej się w niej zmieściło?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Nie podginałam, bo tylko pieniądze się miały zmieścić.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Elu <3 Dziękuję i przy okazji składam życzenia, bo wczoraj nie zdążyłam.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Zielonej, wiosennej ........
      Pozdrawiam słonecznie.

      Usuń
  4. Piekna! to, ze zupelnie przydakowo pasuje do wyzwania jakos szczegolnie nas nie cieszy ale mimo to dziekujemy za udzial! decyzja bedzie baaardzo trudna! Olivia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi bardzo miło czytać takie słowa i bardzo za nie dziękuję.
      Kartka powstała przed informacją o wyzwaniu, ale pokazałam ją dopiero po wręczeniu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Nice card! Thanks for playing along with is at I Kropka! X

    OdpowiedzUsuń