Witam serdecznie !!!

piątek, 1 kwietnia 2016

Wielkanoc 2016 - dziękuję za życzenia

Witam serdecznie !!!

Bardzo dziękuję za serdeczne życzenia dla mnie oraz moich bliskich i piękne kartki.



Szczególne podziękowania należą się koleżankom, które same przygotowały kartki:


Madzi z bloga Nitki Adrianny


Eli z bloga Papier i nitki


Eli z bloga Mój mały świat


oraz kochanej Irence - Smykowi z Kołderkowego Forum.

Dziękuję z całego serca za pamięć i serdeczne życzenia wielkanocne !!!


Pod moim blokiem rozwikły fiołki barwiąc trawniki fioletowymi plamami. Kiedyś posadziłam kilka sadzonek na nieistniejącej już rabatce i teraz w wielu miejscach pięknie  kwitną.

Witam serdecznie nową obserwatorkę Francescę .

Wiosennej pogody ducha Wam życzę i miłego, słonecznego weekendu !!!

8 komentarzy:

  1. Piękne karteczki otrzymałaś :) takie od serca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne i z serdecznymi życzeniami.
      Pozdrawiam cieplutko, bo za oknem mróz.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu i pozdrawiam słonecznie.

      Usuń
  3. Tereniu Droga, dziękuje za miłe słowa.Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję, tym bardziej, że ani do Ciebie ani do Eli kartek nie wysłałam, mimo, że i tak ich dużo wysyłałam.
      Pozdrawiam słonecznie i idę sadzić bratki :)

      Usuń
  4. Piękne kartki pełne pięknych życzeń :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda - ktoś sobie zadał trudu i mnie uszczęśliwił !
      Bardzo sobie to cenię i zachowuję wszystkie robione dla mnie kartki, kiedyś w segregatorze, teraz już w dużym pudle :)

      Usuń