Witam serdecznie !!!

środa, 30 marca 2016

Świąteczny wisiorek

Witam serdecznie !!!

W drugie Święto Wielkanocne znalazłam chwilkę przed rodzinnym obiadem i uszyłam nowy wisiorek dla kuzynki. Też mi się choć trochę przyjemności należało :)  Miałam przygotowany inny upominek, ale stwierdziłam, że oliwkowy bardziej pasuje niż turkusowy :)



Rivoli Swarovski 12 mm Olivine F oprawiłam koralikami TOHO Round 15 i 11 Gold Lustered Green Tea. Musiałam szyć nicią ecru, dopiero gdy skończyłam znalazłam nici zielone....


Dodałam jeszcze koraliki  Fire Polish 3 mm Heavy Metal Olive Gold, żeby nieco powiększyć wisior.
Krawatka i łańcuszek w kolorze srebrnym.
Obszywać rivoli nauczyła mnie  Weronika i na jej blogu jest zamieszczony kurs na oplecenie rivoli.


 Słonecznych najbliższych dni Wam życzę, sobie również - ogródek czeka !!!

10 komentarzy:

  1. Wspaniały wisiorek. Z tej Twojej kuzynki to prawdziwa szczęściara :)
    Dużo słoneczka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Violka i pozdrawiam słonecznie.

      Usuń
  2. Bardzo mi się podoba ten oliwkowy wisiorek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że się podoba.
      Dziękuję i pozdrawiam słonecznie.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu <3
      Tak na szybko powstał w drugie Święto, bo obiad był prawie gotowy :)

      Usuń