Witam serdecznie !!!

poniedziałek, 15 września 2014

"Lato w wiejskim ogródku" - patchworkowa narzuta nr 3

Witam serdecznie !!!

Na początku ubiegłego roku uszyłam "przód" patchworku wstępnie nazwanego "Ogród wiejski nr 3"
Tutaj można zobaczyć 1 etap szycia. Pewnie byłby gotowy do  czasu rozpoczęcia ubiegłorocznego sezonu letniego w wiejskim domku, gdyby............. nie zabrakło materiału na lamówkę - zielonego "marmurka" z Bellus Gallery.  Ponieważ u mnie "musi" wszystko pasować, postanowiłam poczekać na nową "dostawę" z ulubionego Bellusa.  Czekałam prawie rok, szukałam wśród koleżanek oraz w czeskich sklepach. "Zielony marmurek" w końcu się pojawił, ale w wiosennym odcieniu.
Wreszcie zrezygnowałam i latem dokończyłam patchwork używając "marmurka" czerwonego również z Bellus Galery.
Nie było jakoś okazji, żeby zrobić zdjęcia ( i pokazać) gotowej narzuty, dopiero pod koniec sierpnia w pełnym słońcu, na lichej trawie i wśród chwastów próbowałam zrobić fotki. Oczywiście z miernym skutkiem....

Na patchworku leżą szpulki nici firmy Coats :), ponieważ postanowiłam zgłosić patchwork oraz  dwa haftowane "Cukierki" do konkursu "Moje wiosenno - letnie inspiracje z COATS"


 
 
 

 
Do kompletu uszyłam dwie poduszki, ale ramka wokół kwiatów już z innego materiału.
 


 



Do sezonu letniego 2015 narzuta przykrywać będzie pościel dla całej rodziny w naszym wiejskim domu.
Ps. Patchwork ma wymiary 210 x 170 cm i jest pikowany tylko po szwach. Inaczej nie potrafię.
Poduszki - 42 x 42 cm.

Właśnie dziś się okazało, że mój komplet wygrał w kategorii "Szycie" !!!
Jestem w szoku od kilku godzin, przede wszystkim dlatego, że znam prace moich bardzo dobrych koleżanek, które przegrały. Wiem, że to one zasłużyły na 1 miejsce. Powinnam chyba w Lotto zagrać z takim szczęściem w dniu dzisiejszym :)

 
Pozdrawiam serdecznie i życzę Wam miłego, słonecznego tygodnia.

43 komentarze:

  1. Gratuluję z serca całego . Twoj komplet jask najbardziaj zasluguje na pierwsze miejsce . Jest piękny.A w lottto zagraj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo; szok nie minął mimo upływu kilku godzin od przeczytania wyników :)
      Szkoda, że o tym lotto wcześniej nie pomyślałam.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Tereniu, gratuluje. Piekna narzuta, taka folk:) Totolotka pusc koniecznie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Katarzyno i pozdrawiam słonecznie.

      Usuń
  3. wow! Gratulacje!! Komplet jest rewelacyjny, cudowny!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba !!!
      Dziękuję za przemiłe słowa i pozdrawiam słonecznie.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Cieszę się Yenulko, że jesteś. Dziękuję i pozdrawiam słonecznie.

      Usuń
  5. gratuluję serdecznie, piękny komplecik i zasłużył na wygrana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Renato i pozdrawiam słonecznie.

      Usuń
  6. Tereniu, tego wielkoluda naprawdę uszyły Twoje zdolne łapki ??? A mówiłaś, że Ty taka nieszyciowa... Jestem pełna podziwu... Ja to przepchnęłaś pod maszyną? Myślę, że wygrana w pełni zasłużona... Gratuluję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko !!!
      Szyć nie lubię i to nawet nagroda Coats'a nie zmieni, ale czasami musiałam - na zasadzie "krzywo też prosto"
      Dlatego uważam, że nagroda należała się np. Grażce , Reni, Modelinie itd. :)
      "Pikowałam" po szwach od połowy w jedną stronę, potem w drugą, co jest bardzo nieprofesjonalne - materiał się ciągnie podczas szycia. Powinno się ponoć szyć wszystko w jedną stronę.

      Usuń
    2. Xemciu !!!
      To już 3 taki "wielkolud" . Ściskam mocno i również pozdrawiam słonecznie.

      Usuń
  7. Piękny i udany pomysł.Od dawna marzy mi się taka w moim domu.Gratuluję pomysłu i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lucynko !!! Mogę Cię skontaktować z koleżankami szyjącymi fantastyczne patchworki :)
      Pozdrawiam słonecznie.

      Usuń
  8. Komplet jest przepiękny i na nagrodę zasłużył :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. No proszę i to cudo uszyła ta co nie szyciowa jest :))
    Tereniu serdecznie gratuluję wygranej, bo komplet piękny.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Trochę" to trwało - jesień 2012 - lato 2014 :) Szycie bardzo źle na mnie działa, szczególnie takich kolosów, dlatego potrzebuję bardzo dużo czasu, żeby zapomnieć, jaka to nerwówka.
      Dziękuję i pozdrawiam słonecznie.
      Ps. Bardzo mnie te słoneczne dni cieszą :)

      Usuń
  10. Prześliczny komplet, miło się będzie do niego przytulić! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba go sobie z powrotem do mieszkania przywiozę, żeby jesienią i zimą mieć piękne lato pod ręką.
      Dziękuję Danielo !!! Dokładnie za miesiąc widzimy się w Ustroniu:)

      Usuń
  11. Gratuluję, Twoja praca w pełni zasłużyła na wygraną! Wspaniały komplet, jesteś niezwykle utalentowaną osóbką :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Terenia! WIELKIE GRATULACJE :) Co to był za konkurs!? Gdzie można obejrzeć pozostałe prace?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że mnie odwiedziłaś - kwiaty i patchworkowy dywan rozłożyłam :):):)
      Konkurs na str. Makatka.pl; wygrałam z naszymi zdolnymi koleżankami z Kołderkowa , co nadal nie mieści mi się w głowie.
      Jolu !!! Ściskam bardzo mocno.

      Usuń
  13. Tereniu należało Ci się!!!! ten komplet jest przepiękny i taki radosny i energetyczny - pięknie dobrane kolory i super wykonanie - naprawdę zasłużyłaś na nagrodę.
    gratuluję z całego serca!!!!! i ściskam - do uduszenia - oczywiście ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiem Reniu, że Ty bardzo kochana jesteś, ale wykonanie nie przeszło by "kołderkowej" cenzury.
      Dziękuję i pozdrawiam słonecznie.

      Usuń
  14. jakież to cudne rzeczy stworzyłaś-brawo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu ! Ja tylko oprawiłam cudną tkaninę w kwiaty::)

      Usuń
  15. Tereniu Ty na zimę też przykryj ten patchwork, szkoda, zakurzy się, taki cukiereczek:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Gosiu !!! Dziękuję Ci bardzo, że znalazłaś chwilę by tu wpaść i jeszcze komentarz napisać :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  17. Pięknie wyszło!!!
    Gratulacje:)
    Pozdrawiam serdecznie Tereniu:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Elu, że się pokazałaś i dziękuję bardzo za miłe słowa.
      Ściskam bardzo mocno i pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  18. Narzuta i poduchy naprawdę urocze, I miejsce wypracowane, teraz to już "z górki" polecą kolejne cudeńka paczworkowe :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Grażynko !!! Może przyjedziesz na spotkanie do Świętochłowic w sobotę lub w niedzielę.
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń