Witam serdecznie !!!

wtorek, 30 września 2014

Kiermasz charytatywny w Lublinie

Witam serdecznie !!!

Moje koleżanki z Kołderkowego Forum mieszkające w Lublinie pomagają w organizacji kiermaszu charytatywnego, z którego dochód jest przeznaczony dla dziewczynki z porażeniem mózgowym.
Kiermasz odbędzie się na początku października, planowany na  5.10 w Szkole Podstawowej nr 51 na ul. Bursztynowej w Lublinie.
To już chyba 5 kiermasz na ten szczytny cel.
Ja nie mam dokładnych informacji, ale na pewno osoby mieszkające w okolicy mogą się dowiedzieć z lokalnej prasy lub w szkole nr 51 i zobaczyć, jakie piękne prace z różnych stron kraju dotarły na kiermasz. Może znajdziecie coś dla siebie i pomożecie chorej dziewczynce.
Do Lublina wysłałam same drobiazgi, ale koleżanka stwierdziła, że mam pakować nawet dziecięce bransoletki składane przez bliźniaków.
Mam tylko zdjęcie popakowanych kolczyków, bransoletek, zawieszek i jednego naszyjnika :

 
Ps. Dopiero teraz zobaczyłam, czego nie wysłałam.... 
 
Ps. 2. Mam zdjęcia z kiermaszu (brakuje ponoć tylko więcej zdjęć z ciastami, które znikły błyskawicznie) - dziewczyny przygotowały mnóstwo fantastycznych prezentów
 
Dochód - ok. 4700,00. :)

 
Życzę Wam słonecznego i ciepłego października !!!




4 komentarze:

  1. Świetna biżuteria, szkoda, że nie wiedziałam wcześniej, bo też bym coś przygotowała (aktualnie mieszkam w Lublinie) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może uda Ci podejść do szkoły 5.10. W razie potrzeby zapytam o szczegóły, może koleżanka pojawi się na Forum.
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  2. Piękna Akcja, oby dochód był jak największy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się dziewczyny postarały i wysłały na pewno piękne prace :)

      Usuń