Witam serdecznie !!!

czwartek, 10 marca 2016

Needleroll "Maslenica 2016" 2 etap.

Witam serdecznie !!!

Dziś mija termin wyznaczony przez   Olgę HDstitch na pokazanie 2 etapu wiosennego "cukierka".
U mnie znowu niedokończony - nie zdążyłam przede wszystkim z powodu nieustannego prucia,.
Tak jeszcze źle nie było, od samego początku błędy lub niedopasowane kolory. Zdjęcia jednak wysłałam i wieczorem powinnam otrzymać 3, ostatni etap od projektantki, której bardzo dziękuję za udostępnianie pięknych wzorów.
Pierwszą część pokazałam  tutaj.


Haftuję na tkaninie do hardangera DMC dwoma nitkami mulin w trzech kolorach - żółta mulina MEZ nr 290, zielona DMC nr 4070 i czerwona DMC nr 4200. Koraliki TOHO Round 11 Opaque Sunshine 11 - większe koraliki Round 11 w tym samym kolorze mi się nie spodobały.


Małe gwiazdki zmienione, wersja oryginalna mi się nie podobała. Nitki na miękkiej tkaninie się przesuwały - prułam raz, a drugi raz z powodu pomyłki o 1 nitkę. Wstążki udało mi się wyhaftować za wąskie ( nie wiem, jak, ja na schemat spojrzałam) - kolejne prucie itd itp. 


Zbliżenie na ściegi. Tym razem wybrałam dodatkowo mulinę zółto-różową DMC 4100, ale chyba zbyt delikatna .


Wyłamał się krokusik w "ogródku"  i postanowiłam go uwiecznić, ale już zdążył się zamknąć.



Róża nie typowo wiosenny kwiat, ale pasuje kolorem do haftu :) Teraz spokojnie dokończę brakujące 3 trójkąty i kilka koralików. Wczoraj dokończyłam, dziś rano zrobiłam zdjęcia





Tutaj można podziwiać wszystkie prace uczestniczek zabawy u Olgi.

Życzę Wam wiosennej pogody ducha !!!


8 komentarzy:

  1. super haft, dużo pracy w to włożyłam nic tylko życzyć powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo, że to maleństwa, to jednak bardzo pracochłonne. Tym bardziej, jak się 3 razy wszystko pruje....

      Usuń
  2. ,,troszkę ,, to skomplikowane,ale cudne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Da się zrobić, trudniejsze ściegi pokazane krok po kroku.

      Usuń
  3. Mimo trudności, wyszło pięknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3 Niestety nie mam czasu, żeby skończyć.

      Usuń
  4. ale śliczny haft w świetnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa i odwiedziny.
      Pozdrawiam słonecznie.

      Usuń