Witam serdecznie !!!

poniedziałek, 7 marca 2016

Maslenica 2016 - SAL Olgi HDstitch

Witam serdecznie !!!

Nie wiele czasu miałam na wyhaftowanie I fragmentu nowego wzoru Olgi. Wczoraj została ogłoszona nowa zabawa, a dziś do godz. 21 czasu moskiewskiego należało wysłać zdjęcie robótki. Na szczęście koraliki można doszyć w terminie późniejszym. Byłabym może i skończyła, ale prułam dwa razy wszystko co było wyhaftowane żółtym kolorem - źle dobierałam kolor chcąc wykorzystać ulubione multikolorowe  żółcie.



Haftuję na tkaninie do hardangera DMC dwoma nitkami mulin w trzech kolorach - żółta mulina MEZ nr 290, zielona DMC nr 4070 i czerwona DMC nr 4200. Koraliki TOHO Round Opaque Sunshine w dwóch rozmiarach 8 i 11 może jeszcze dziś przyszyję.


Gotowy fragment haftu z koralikami TOHO 11, większe mi się nie spodobały i ........... prułam.

Dobrego tygodnia Wam życzę !!!

8 komentarzy:

  1. super Ci wychodzi, powodzenia w dalszym xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, ale to różne ściegi przewlekane, xxxxxxxx tu mało bywa.

      Usuń
  2. Świetnie. Czekam na pokaz gotowej pracy. Od dawna podziwiam ciekawe projekty Olgi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu. Drugi etap do czwartku trzeba skończyć, a reszta to już spokojnie - nie mam pojęcia, kiedy skończę... 12 - 13 mamy spotkanie "kołderkowe" w Świętochłowicach, na które też się trzeba przygotować. 20 kiermasz przedświąteczny, a ja nic nie przygotowałam. Ciężko będzie :)

      Usuń