Witam serdecznie !!!

środa, 14 marca 2018

Kilka broszek

Witam ciepło!

Mimo, że broszki bardzo niepopularne, to jednak czasami są potrzebne.
Pokażę kilka ze szklanymi kaboszonami i grafiką. Miałam kilka baz, do których potrzebowałam kaboszony 25 x 35 mm. Nigdzie nie znalazłam gotowych, ale wreszcie trafiłam na szklane i sama przykleiłam grafikę wykorzystując fragmenty z ozdobnych papierów z Galerii Papieru i sklepu scrap.com.pl
Tutaj wszystkie razem, trzy górne z kaboszonami "mojej produkcji", na dole znacznie lepsze, wyraźniejsze kupione kaboszony.
Z arkusza papieru ScrapBerry's ze sklepu Scrap.com.pl wybrałam dwa wiosenne motywy, potrzebne były konwalie :)
Kolejny motyw z fioletowymi kwiatkami i również konwaliami z tego samego arkusza, jednak motyw blady. Zdjęcia też nie potrafiłam zrobić :(
Do trzeciego kaboszona wykorzystałam papier Fiołkowe Fiołki nr 2 z Galerii Papieru - róże w modnym w tym roku kolorze
Broszki ze wstążką mają wymiar 52 mm x 35 mm.
Okrągła broszka o średnicy 35 mm z pięknym kaboszonem kupionym w jednym z naszych sklepów internetowych, jeżeli dobrze pamiętam w Royal-stone.pl
 Raz na ludową nutę :) broszka o wymiarach 43 mm x 37 mm, kaboszon 25 x 18 mm.
 Do zdjęć wykorzystałam kwiatki, które mi kwitną w domu, storczyki odpoczywają po bardzo intensywnym kwitnięciu w ubiegłym roku.
Najpiękniejsza chyba w tej chwili biała azalia :)
Dziękuję za Wasze odwiedziny i pozdrawiam serdecznie!!!


15 komentarzy:

  1. Cudowne są, folkowa skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Folk dość popularny ostatnio :)

      Usuń
  2. Dziękuję bardzo, ale to proste działanie :) Kupić odpowiednie półprodukty i skleić komplet.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam cię bardzo ciepło w ten chłodny marcowy dzień jestem oczarowana twoimi broszkami fantastyczne wzory i mega dopracowanie broszki są bardzo romantyczne zaraz się tutaj rozmażę pozdrawiam cię bardzo serdecznie życzymy mnóstwo kreatywności i fantastycznego czwartku

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne,wszyskie bez wyjątku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu bardzo i pozdrawiam ciepło <3

      Usuń
  5. Cudowne broszki :). Jakiego kleju użyłaś do klejenia grafiki, możesz coś polecić ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kleję "MOD PODGE dimensional magic". Używam też kleju do biżuterii Hasulith.Nawet Magic jest wykorzystywany.
      Tutaj jest jeden z wielu tutorialu http://turkusowyhamak.blogspot.com/2012/12/tutorial-bizuteria-ze-szklanych.html
      Dziękuję Gosiu <3

      Usuń
  6. Bardzo ładnie wykończone. No i wybrałaś śliczne motywy kwiatowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za odwiedziny i miły komentarz.

      Usuń
  8. Tereniu...... no cóż mogę powiedzieć? Śliczne nawet jako broszki (niepopularne :) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bardzo niepopularne, ale czasami potrzebne, żeby coś np za szerokiego albo za głębokiego spiąć :)

      Usuń