Witam serdecznie !!!

niedziela, 23 sierpnia 2020

"Słonko" i inne owoce w słoikach

 Dziękuję, że zaglądacie do mnie, mimo, że nic nowego nie pokazuję.
Nadal mój obraz leży odłożony, wczoraj wyjęłam, ale nie zrobiłam ani jednego xxxxxxxx.
Za to pustych słoików nam zabrakło, ale poratowała mnie sąsiadka.
Najpierw brzoskwinie - to moje pyszne "słoneczka" zamknęłam w słoiki, żeby zimą sobie przypominać ciepłe lato.
Na początek pierwsze dżemy, potem były kolejne partie
Oczywiście również kompoty zrobiłam :)
Stopniowo słoików ze "Słonkami" przybywało, choć część owoców niszczyła się na drzewie, zanim dojrzały. To samo z jabłkami... :(
Potem był hurtowy przerób wiśni, kupionych na giełdzie w Katowicach - kompoty, soki i dżemy. Tylko nalewek brak....
Na koniec renklody, również z giełdy katowickiej, między resztą wiśniowych przetworów
Dżem szybki również zrobiłam z pięknych śliwek, ale zdjęć w słoikach nie mam. Wszystkie rodzaje dżemów rodzinie zasmakowały bardzo. Trzeba koniecznie kolejne robić :)
W ogródku zaczynają dojrzewać jeżyny, ale wakacje się kończą i chybaz rodziną i całym zwierzyńcem wrócimy do naszych mieszkań.
Udanych ostatnich sierpniowych dni Wam życzę!

7 komentarzy:

  1. Same słodkości :) Mój diabetolog nie będzie zachwycony wynikami. Brzoskwinie uwielbiam, a wszystkie dżemy też trzeba skosztować.

    OdpowiedzUsuń
  2. o kurcze, ależ produkcja hurtowa! brawo Ty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Muszę się przyznać, że to nie wszystko :) Połowa dla córki i trochę dla syna :)

      Usuń
  3. możesz być dumna,też tak kiedyś robiłam ,teraz już nie bardzo mi sie chce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słodkości nadal robię, ale warzyw w ogóle nie zamykam w słoiki.
      Córka pomagała, no i przede wszystkim przywoziła nocną pora owoce z giełdy, a to kawałek od naszego letniego domu.

      Usuń
  4. Prawdziwa fabryka przetworów! Gratuluję! Bardzo trafne określenie - "słoneczka" :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam brzoskwinie w pełnym słońcu dojrzewające w ogródku.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń