Witam serdecznie !!!

niedziela, 11 kwietnia 2021

Berlingot "Golubka" SAL Olgi HDstitch

 Nowy SAL Olgi HDstitch to tym razem "kurka"  Golubka - berlingot. Pierwszy etap skończyłam nawet szybko i od razu zapisuję oraz wysyłam zdjęcia do projektanki.

Teraz po kolei krok po kroku:
Na początek wybrałam tylko dwa motki muliny oraz len 32 ct w kolorze kość słoniowa. Bez lupy nie dałabym haftować na lnie.
Takie ściegi obramowałam ściegiem konturowym.
Dziękuje Olga HDstitch, za kolejny ciekawy projekt, w którym mogę uczestniczyć.
Wiosennej pogody ducha!!!

12 komentarzy:

  1. oryginalny wzór, kojarzy mi się z tymi bransoletkami z muliny co się na ręce robiło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Typowe ściegi needlepointowe, jutro będzie wypełnienie między gwiazdkami tzn kolejny etap wzoru dostanę :)
      Bardzo dziękuję i pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu projektantki :)
      Jutro dostanę kolejny fragment wzoru.
      Serdecznie pozdrawiam <3

      Usuń
  3. Golubka - słowo w pierwszej chwili skojarzyło mi się z gołąbką, czyli gołębicą, to a kurka będzie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze Ci się skojarzyło, kurkę "gołąbkę" haftujemy :)
      Pozdrawiam ciepło z nadal zimowego Śląska.

      Usuń
  4. Bardzo lubię te kurki wg Olgi.Miłego wyszywania !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie specjalnie, ale skoro jest okazja to korzystam.
      Dziękuję bardzo i pozdrawiam.

      Usuń
  5. Tereniu,jesteś wielką artystką

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Eluniu <3 Ja tylko odtwarzam obce projekty, gdzie mnie do artystki :)
      Ściskam mocno.

      Usuń
  6. Dla mnie ten ścieg, to jak chińskie pismo. Ale kolory dobrałaś smakowicie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Środkowy ścieg to tzw wafel, jest dołączona do schematu instrukcja. Mnie nie potrzebne, bo dużo razy korzystałam z tej przeplatanki. Jeżeli w październiku doczekamy się normalności i zdrowie dopisze, to będzie needlepoint w Ustroniu :)
      Bardzo dziękuję i pozdrawiam ciepło.

      Usuń