Witam serdecznie !!!

środa, 8 grudnia 2021

Nowy Haft na Nowy Rok 2021 - Lanarte "Słoneczniki" - listopad

 W listopadzie udało mi się trochę przyspieszyć pracę nad "Słonecznikami"  z firmy Lanarte. 

W październiku udało mi się wyhaftować liść po prawej stronie.
W listopadzie rozkwitł powoli drugi kwiat 
Haft został zgłoszony do zabawy Anny "Nowy Haft na Nowy Rok 2021". Niestety na razie od kilku miesięcy cisza na tamtej stronie...
W grudniu chyba nie uda mi się dokończyć haftu, ponieważ bakcyle mnie rozłożyły.
Święta za chwilkę, a ja niczego nie przygotowałam :( Z roku na rok gorzej to wygląda....
Pozdrawiam serdecznie!!!

6 komentarzy:

  1. Będzie piękny obraz-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja z każdym rokiem coraz mniej na święta przygotowuję, a najchętniej zawinęłabym się w kołdrę i poszła spać - i to bez względu na porę roku. Zdrowia życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przespałam większość grudnia, a teraz muszę jakoś wspólnie z dziećmi przygotować Święta. W minionym czasie nawet nie haftowałam, bo choroba nawet wzrok osłabiła...Choć i tak cudem łagodnie mnie wirusy potraktowały.
      Bardzo dziękuję Annette i życzę radosnych, spokojnych Świąt.

      Usuń
  3. Tereniu zdrowych ,spokojnych i radosnych świąt !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie i Twoim bliskim spokoju, zdrowia i radości.
      Pozdrawiam serdecznie 💗💗💗

      Usuń