Witam serdecznie !!!

niedziela, 9 stycznia 2022

Nowy Haft na Nowy Rok 2021 - Lanarte "Słoneczniki" - grudzień

 Miesiąc temu zamieściłam post z tym samym tematem, tylko teraz postępy grudniowe pokażę.

Niestety, z powodu wirusów nie udało mi się skończyć obrazu "Słoneczniki" Lanarte, a niewiele zabrakło. Stan na koniec grudnia: 

W listopadzie miałam tyle 
Kilka migawek z grudniowych postępów:

Haft  wykonuję na lnie 30 ct w kolorze ecru muliną DMC.
Haft rok temu zgłosiłam do zabawy Ani "Nowy Haft na Nowy 2021 Rok"- nieudało się, zostało kilka setek xxxxxxxxx. Haftuję ze wzoru papierowego, nie potrafię policzyć ile wyhaftowałam, a ile zostało.
U Ani zabawa skończyła się we wrześniu :( https://kreatywna.tv/nowy-haft-na-nowy-rok-2021-szczegoly-i-zapisy/
Życzę Wam w Nowym Roku wielu ukończonych prac i dużo zdrowia.

8 komentarzy:

  1. Brawo Tereniu ,już malutko Ci zostało i będzie piękny obraz.Życzę zdrowia i pomyślności na kolejny rok.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Elżusiu i wzajemnie wszystkiego najlepszego w Nowym Roku. Niech będzie wreszcie normalnie.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Jeszcze chwilka i skończysz słoneczniki :). Mi też choróbska pokrzyżowały plany hafciarskie. Ważne, że udało mi się skończyć studia i obronić w terminie. A na haft nadrabiam teraz, Ty też nadrobisz. Ps: śliczny grudzień :) Ja poluję na żółte grudnie albo białe :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję ukończenia studiów. Teraz możesz spokojnie haftować :)
      Białe grudniki widziałam przed Świętami w sklepie z owadem :)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Teraniu, zostało tak niewiele krzyżyków do postawienia, że niebawem skończysz. Trzymam kciuki i dużo zdrówka Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cienie po prawej wczoraj zaczęłam wypełniać, więc rzeczywiście powinnam szybko skończyć. O ile przysiądę do haftu.
      Dziękuję bardzo i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Mam nadzieję, że wirusy już Ci odpuściły i nie pozostawiły po sobie spustoszenia. Zdrowia życzę, a słoneczniki i tak prędzej, czy później skończysz. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przegapiłam Twój komentarz. Słoneczniki szybko skończone, już pokazane.
      Dziękuję za dobre słowa i pozdrawiam serdecznie 💗

      Usuń