Witam serdecznie !!!

sobota, 2 kwietnia 2022

Lanarte "Appelblossom" 1

 Kilka dni temu, gdy zapanowała prawdziwa, ciepła i słoneczna wiosna rozpoczęłam sezon balkonowy nowym haftem - "Appelblossom" z firmy Lanarte. Projekt - Jan Kooistra, autor moich "Słoneczników"

Zestaw oryginalny ze wzorem, muliną, lnem 30ct i oczywiście z igłą.
Wielkość obrazu - 39 x 49 cm.
Tylko tyle mam na dobry początek...
Jak na otwarcie sezonu balkonowego, kawa musi być i to w dodatku w moim lwowskim kubku.
W tym samym czasie na Lwów spadło kilka rakiet....... koszmar. Czy kiedyś uda nam się odwiedzić to miasto..............
Zestaw długo czekał na swoją kolejkę, ale wróciła paskudna zima i nie mam ochoty na nic.
Przepraszam, ale nastroju przed wielkanocnego też nie mam.
W międzyczasie u mnie rozkwitła po roku, zwartnica czyli hipeastrum. Pęd ma 72 cm długości, ale tylko 3 pączki, które po rozwinięciu płatków miały po 16 cm szerokości. Mam jeszcze jedną cebulę, ale jakoś nie ma ochoty zakwitnąć. 
Mimo zimy, życzę Wam wiosennej pogody ducha.

12 komentarzy:

  1. Hafty Lenarte mają w sobie to "coś". Kwiaty jabłoni będą zachwycające;) Powodzenia, pewnie już niebawem będziemy mogli podziwiać haft w całej okazałości;) pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak znam życie, to pewnie za ..... rok.
      Pozdrawiam serdecznie 💗

      Usuń
  2. Ten zestaw Lanarte piękne się zapowiada. I ten kwiat cudnie zakwitł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zestawy Lanarte są świetne, do kompletu są jeszcze "Fuksje".
      Pozdrawiam ciepło 💗

      Usuń
  3. Cała ta seria zasługuje na wyszycie. Kibicuję mocno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tak... Tylko te większe obrazy u mnie się dłuuuuuuuuugo haftują :) Od pierwszych krzyżyków nic więcej nie przybyło.
      Dziękuję bardzo i pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Przedświątecznej ani świątecznej atmosfery już dawno nie czuję ani na Wielkanoc, ani na Boże Narodzenie - to chyba domena dzieci. Widzę, że zapowiada się kolejny piękny haft - powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas wyszło słonko, więc może i nastrój się poprawi. Do xxxxxxx nie mam jednak serca. Na razie trochę sprzątam sprzątam w mulinach i gazetach....... No i kartki trzeba przygotować i wysłać choć kilka.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Przepiękny projekt i to będzie wspaniały haft 😘 zwróciłam uwagę na te klamerki przytrzymujace tkaninę, super sprawa, czy to jakieś specjalnie do haftu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klamerki ogólnego zastosowania, często przy szyciu ręcznym w patchworkach stosowane.
      Niestety ten piękny haft leży i się kurzy, bo jakoś nie mogę się za niego zabrać.
      Dziękuję bardzo i pozdrawiam.

      Usuń