Witam serdecznie !!!

wtorek, 22 marca 2022

Urodzinowe różyczki od Coricamo

 Z okazji urodzin grupy "Świry Rękodzieła inspirują" , którą można znaleźć  tutaj https://www.facebook.com/groups/605461460012516 zorganizowano kilka zabaw.

Sponsorem jednego z konkursów jest CORICAMO. Dzięki tej firmie wyszywamy podarowany grupie wzór z urodzinowymi różyczkami, a w nagrodę otrzymałyśmy jeszcze piękny motyw wielkanocny. Ja na razie zajęłam się tylko różami :) 

Ja haftowałam po raz pierwszy od dawna na lnianej aidzie 20 ct z firmy Zwiegart muliną DMC wg klucza projektantki. Tylko czaeny kontur zastąpiłam czerwonym 816 na różach i zielonym na listkach i łodygach 319.
Z radością jednak wrócę do lnów, odzwyczaiłam się od aidy.
W serduszku można wyhaftować cyfry, które były załączone do wzoru lub życzenia, ale to już z własnego alfabetu.
U mnie w sercu na razie taka dekoracja, ale gdy haft będę przekazywała komuś bliskiemu, będą tam życzenia. Wątpię,  żeby kuzynka chciała oglądać cyfrę :) 
Haft oprawiony tymczasowo i coś mi się obsunęło, dopiero na zdjęciach zobaczyłam.
Robótkowym Świrom życzę wielu wspaniałych inspiracji i mnóstwo czasu na ich realizację.
Choć odrobiny wiosennej pogody ducha życzę w tych ciężkich czasach!

6 komentarzy:

  1. Ale pięknie wyglądają te róże na lnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię hafty na lnie, dlatego wykorzystałam lnianą kanwę.
      Dziękuję bardzo i pozdrawiam 💗

      Usuń
  2. Piękne te różyczki a Ty je dodatkowo wspaniale zaprezentowałaś w tej ramce.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Violka <3 Jak to dobrze, że mam różności zachomikowane w domu :)
      Ramki w Pepco kupiłam już dość dawno.

      Usuń
  3. Kolejny uroczy haft w pięknej oprawie, ramki serduszka są bardzo wdzięczne bo wszystko w nich uroczo wygląda. Zauważyłam kolejny magnesik 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magnesików naskładałam dużo już kilka lat temu, bo ostatnio jakoś wszystko leży odłogiem.
      Ramki kupuję, gdy widzę coś małego i ciekawego. Trudno np o kwadratowe ramki :)
      Dziękuję bardzo i pozdrawiam.

      Usuń