Witam serdecznie !!!

poniedziałek, 7 marca 2022

Zimorodek czyli "The bird setted on the branch" część 4

 Skończyłam obrazek z zimorodkiem wg wzoru z chińskiego zestawu kupionego na Ali

.Nazwałam mój haft "Zimorodek", ale tytuł oryginalny  brzmi  "The bird setted on the branch" .

Kilka migawek z postępów pracy
Kontury trochę zmieniłam podobnie , jak wcześniej kolory ptaszka. 
Pierwsze etapy haftu pokazałam w poprzednich postach:
Z oryginalnego zestawu wykorzystałam tylko wzór, który i tak częściowo zmieniłam. Ja haftowałam tradycyjnie na lnie mulinami DMC.
Na razie obrazek czeka na właściwą ramkę, na razie rozglądałam się tylko w okolicznych sklepach.
Nie trafiłam na nic ciekawego.
Niech wszystkim paniom jutro słonko zaświeci i niech choć na chwilę zapanuje spokój. 

8 komentarzy:

  1. Zimorodek wyszedł ślicznie. Bardzo podoba mi się kolorystyka haftu. Pięknie prezentuje się na lnie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję 💗 Lubię lny i odzwyczaiłam się od haftowania na aidzie 😉

      Usuń
  2. Brawo! Kolory są przepiękne, ale chyba już o tym wspominałam. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Annette i pozdrawiam ciepło.💗

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Eluniu i pozdrawiam ciepło 💗

      Usuń
  4. Ptaszek jest śliczny ale mnie urzekła jeszcze bardziej ta delikatna ważka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważki zawsze wyglądają delikatnie 🙂 Dziękuję bardzo i pozdrawiam ciepło 💗

      Usuń