Witam serdecznie !!!

wtorek, 15 lutego 2022

Zimorodek część 2

 Przybyło kilka... xxxxxxxxx w moim przerywniku między miniaturkami. Zwykle to miniaturki są przerywnikami, a u mnie większy haft :) 

Pierwszą część pokazałam tu https://terenias.blogspot.com/2022/02/zimorodek-czesc-1.html.

Brzeg zarośnięty, przybyło też kilka listków wierzbowych. Nie mogłam się skupić i udało mi kilka razy pruć. Łapałam 3 nitki lnu, albo odstęp był nieprawidłowy.
Zestaw kupiony na Ali, ale haftuję na lnie muliną DMC. 
Wiosennej pogody ducha!

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Kuszę ją już drugi miesiąc :) Niestety wierzbowe listki w kolorach jesiennych, a takich to ja nie lubię.
      Pozdrawiam Eluniu <3

      Usuń
  2. Kolejny cudnie kolorowy haft się wyszywa :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba koloru wprowadzić w ponure dni. Chociaż ostatnio nam słonko przygrzewało.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń