Witam serdecznie !!!

sobota, 5 lutego 2022

Permin 13-8701

 Wróciłam do miniaturek z wielkanocnymi wzorami z firmy Permin.

Zamiast aidy dalej haftuję na resztkach lnu 32 ct resztkami różnych mulin, w większości Anchor.
Kolory co nieco pozmieniane :)
Obrazek w ramce, ale pasuje również na kartkę. :)
Chyba tylko jeden jeszcze powstanie, została mi już chyba tylko 1 ramka.
Ponieważ marcowy Zjazd w Ustroniu został odwołany, więc mogę wrócić do większych haftów.
Zimorodek czeka, Kwiat jabłoni również.
Pozdrawiam serdecznie!

12 komentarzy:

  1. Piękny wielkanocny hafcik!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejne śliczne maleństwo. Pozdrawiam :-)

    PS. Po ostatnim kwitnieniu z mojego storczyka zostały tylko liście. Ciekawe, czy pojawi się nowa łodyga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Annette 💗
      Moje storczyki już od wielu powtarzają kwitnienie. Czasami dłużej odpoczywają, a czasem od razu wypuszczają łodygę z paczkami.
      Pozdrawiam 🌞🌞🌞

      Usuń
    2. Mój odpoczywał ponad rok, potem przez dwa miesiące wypuszczał kwiaty, a jak przekwitł, uschła cała łodyga, ale liście są zielone. Co do wzorów haftu matematycznego, to nie spędzam (już) godzin na ich poszukiwaniu, tylko kupuję na stitchingcards.com. Te "darmowe" z Pinterestu bywają kiepskiej jakości, więc szkoda mi na nie czasu, nie mówiąc już o tym, że sam Pinterest wciąga jak bagno, więc trzymam się od niego z daleka. Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
    3. Na pewno jeszcze doczekasz pięknych kwiatów 😊

      Usuń
  3. Perminki mają swój urok. Twój wiosenny hafcik jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię wzory z Permin, szczególnie miniaturki :)
      Dziękuję bardzo Violka i pozdrawiam.

      Usuń
  4. Też lubię miniaturki. Śliczny hafcik.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieraz podziwiałam Twoje hafty. 🌹
      Dziękuję bardzo I pozdrawiam 💗

      Usuń