Witam serdecznie !!!

wtorek, 1 lutego 2022

Zimorodek część 1

 Rozpoczęłam nowy haft, przerywnik od tych miniaturek wielkanocnych :)

Szukając wzoru zimorodka kupiłam zestaw w jednym ze sklepów na Ali...
Jednak korzystam tylko ze wzoru, kanwę 14 zamieniłam na len, a muliny wybrałam za swoich oryginalnych mulin DMC. Wybrane muliny pakuję do woreczków strunowych, nie muszę wówczas nawijać resztek nici.
Na razie mam tyle, proces krok po kroku :) 
Na razie mam tyle, ciąg dalszy nastąpi
U mnie kwitną i pachną hiacynty, kuszę i zaklinam wiosnę 
Biały ciemiernik zzieleniał w szarościach pokoju, choć te rośliny rosną w cieniu :) Później znajdzie miejsce w ogródku.
Pozdrawiam ciepło i życzę Wam wiosennej pogody ducha na przekór tym ciemnościom za oknem.

12 komentarzy:

  1. Bardzo lubię tego ptaszka za jego cudne kolory,będzie piękny obrazek.
    Miłego wyszywania
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepiękny ptaszek. Nie wiem, czy haftowany będzie podobny do oryginału 😊
      Pozdrawiam serdecznie 💗

      Usuń
  2. Dużo już masz! I pięknie Ci wychodzi ten haft na lnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi się fajnie rozpoczęło nowy haft, ale już wróciłam do świątecznych miniaturek. Mam znowu powyciągane różności....

      Usuń
  3. Przepiękna ptaszyna. Też zdarza mi się zmieniać materiał, a ten co zostaje to wykorzystuje do czegoś innego.
    Miłego wyszywania Tereniu, pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmieniłam również muliny, więc mogę się później pozbyć całego zestawu. Wzór wydrukowałam, bo błyszczący papier ze wzorem męczy oczy.
      Dziękuję bardzo Karolino i pozdrawiam serdecznie 💗

      Usuń
  4. Czy ja tu widzę kolorowego ptaszka? Piękny będzie. Audiobuków słuchałam przy haftowaniu, gdy byłam na półtorarocznym L4, ale wtedy haftowałam codziennie i to się sprawdzało. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zimorodek marzył mi się od dawna. Jestem ciekawa, jak wyjdzie...
      Ja słucham audiobooka podczas wszystkich pracach w domu, o ile hałas nie przeszkadza 😊
      Pozdrawiam 🌞

      Usuń
  5. Będzie piękny hafcik, takie kolory przyjemnie się wyszywa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosnę czaruję tymi kolorami 😊
      Dziękuję bardzo 💗

      Usuń