Witam serdecznie !!!

środa, 9 lutego 2022

Permin 13-8700

 Dziś ostatnia ( jak na razie) wielkanocna miniaturka z firmy Permin nr 13-8700

Tradycyjnie zamieniłam kanwę 14 z zestawu  na len 32ct, muliny DMC dwie wymieniłam, reszta zgodnie z kluczem :) 

Kurza rodzinka w całości, tutaj można zobaczyć kwokę z kurczątkami.
Na koniec cała czwórka moich miniaturek wielkanocnych. Na razie to wszystko, inne hafty czekają :)

Zaklinam wiosnę nie tylko haftami, domowe kwiatki również mi pomagają. Temperatura prawie wiosenna, ale mokro i tak ponuro, że muszę światło świecić od rana.

Życzę Wam na przekór tym ciemnościom wiosennej pogody ducha.

8 komentarzy:

  1. Lubię tego kogutka :-)
    Haftowałam go na świąteczną kartkę.
    Świetny zestawik masz teraz na zawieszkach.
    Pozdrawiam i serdeczności moc posyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też już wcześniej haftowałam te wzorki :)
      Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Śliczny kogucik!
    Komplecik się fajnie rozrasta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie wystarczy, zimorodek czeka.
      Dziękuję Anno i pozdrawiam <3

      Usuń
  3. Świetny kogucik,cała kurza rodzinka bardzo sympatyczna.
    Żółtego storczyka jeszcze nie mam .Chyba się sobie zafunduję chociaż te kwiaty są coraz droższe.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna ta rodzinka, już wcześniej haftowałam. Kiedyś kartki z haftami wysyłałam, teraz rzadko się zdarza i tylko dla wybranych znajomych.
      Żółtego storczyka dostałam kilka lat temu od kuzynki na urodziny 💗
      Dziękuję Elzusiu i pozdrawiam 🌹

      Usuń
  4. Bardzo fajny i bardzo kolorowy ten kogucik, a całość świetnie się prezentuje. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuszę wiosnę i dziś u nas ... słoneczna wiosna 😊
      Dziękuję bardzo 🌺🌺🌺

      Usuń