Witam serdecznie !!!

środa, 18 stycznia 2023

Dziękuję bardzo

 Dziękuję bliskim i znajomym za wszystkie życzenia  świąteczne i noworoczne.

 Tutaj tylko kilka karteczek, które do mnie dotarły.

Dziękuję bardzo Eluniu za serdeczne życzenia i piękną kartkę.
Taką wspaniałą kartkę uszyła Renata. Mam już całą kolekcję szytych kartek :) 
Szytą kartkę dostałam również od Anki, uwielbiam jej piękne aplikacje. 
Jeszcze kilka kartek z pięknymi życzeniami, za które dziękuję <3 
Teraz pora na wiosnę, choć zapowiadają mróz i śnieg.

Pozdrawiam serdecznie!

8 komentarzy:

  1. Te szyte karteczki są rewelacyjne !
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, mam już całą kolekcję szytych kartek od moich koleżanek. Podziwiam nieustannie.
      Pozdrawiam Elżusiu <3

      Usuń
  2. Prześliczne, a te szyte, wow, jestem ciekawa czy to jest uszyte na tekturce? Jak wyglądają życzenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te kartki, które mam w domu szyte są, jak patchworki, czyli wierzch ozdobny, wkład w środku ( nie gruby) oraz tył również z bawełny. Dopiero potem do niektórych jest doszyty kartonik, na którym można pisać życzenia. Na bawełnie również można pisać.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Śliczne te szyte kartki. Podziwiam. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też podziwiam .... od wielu lat.
      Bardzo dziękuję i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Szyte kartki najpiękniejsze, choć i pozostałym niczego nie brakuje. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachwycają szyte kartki :)
      Pozdrawiam ciepło <3

      Usuń