Witam serdecznie !!!

niedziela, 8 stycznia 2023

Kartki i serduszka z grudnia 2022

 To już ostatnie kartki z ubiegłego roku i przy okazji kilkaserduszek. Nie udało mi się zrobić wszystkich grudniowych serc, które zrobiłam na Jarmark Świąteczny w Chorzowie.

Tym razem kartki z drewnianymi i papierowymi dekorami.

Motywy się powtarzają, było ich więcej, ale nie mam zdjęć. Papiery różne z mojej ulubionej galerii https://paperheaven.pl/. Dodatki z moich szuflad, napisy przeważnie własne wycinanki z posiadanych wykrojników.
Tu już z fragmentami moich serduszek, zdjęcie zrobione podczas Jarmarku.
Też tylko jedna kartka się na zdjęciu znalazła z Renulkowymi frywolitkami - https://www.facebook.com/renulek.frywolitki/
Tylko takie zdjęcia moich ulubionych serc patchworkowych (bez igły) - przód i na dole tył również ozdobny.  Było więcej, ale niestety nie mam innych zdjęć, tylko takie robocze. Ubrałam 7 cm serca styropianowe w piękne świąteczne tkaniny bawełniane. Były też mniejsze, ale zdążyłam wydać zanim je "zapamiętałam" :)
Teraz za chwilkę Wielkanoc, a ja jeszcze w tym roku nic nie zrobiłam :( 
Życzę Wam weny w tym Nowym Roku!

8 komentarzy:

  1. Urocze są te kartki, bardzo mi się podoba ich stonowana kolorystyka. I te serduszka zachwycają wzorami tkanin, w które je ubrałaś. Serdeczności Teresko i dużo szczęścia w 2023 roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Violka <3 Takie kartki powstały po raz kolejny, bo weny brak na coś nowego. Szmatki namiętnie zbieram przez życie, więc mam z czego korzystać. Tylko szafy się nie domykają... za mało wykorzystuję tych moich zasobów.

      Usuń
  2. Dostałam kartę z drewnianym dekorem i... zakochałam się w niej. Kartki zrobione przez Ciebie są równie piękne, jak ta moja, a serduszka jeszcze lepsze. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drewniane dekory wykorzystuję od lat więc cieszę się, że Tobie również się spodobają. Sercami uszczęśliwiam koleżanki od dawna. Teraz muszę oprawić kolejne we wiosenne tkaniny przed warsztatami wiosennymi w Ustroniu.
      Bardzo dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń