Witam serdecznie !!!

czwartek, 27 kwietnia 2023

Mini - zakładki - haft krzyżykowy na kartonie

 Dawno tu nie zaglądałam, ale też nie miałam żadnych nowych robótek do pokazania. 

Teraz wróciłam do haftów na kartonie, bo przybyło mi mnóstwo ciekawych wykrojników.

Tym razem pokażę dwie małe zakładki z maleńkimi haftami krzyżykowymi. 

Wzory pasujące do wymiaru zakładki  znalazłam w gazecie "Cross Stitcher" 10.2018 nr 336. Muliny wybierałam z resztek w 4 niebieskich odcieniach. Koraliki to TOHO 11 Silver Lined Peridot.

Zakładki wycinałam z kartonów  wizytówkowych.

Motylek na styk się zmieścił na kartoniku. Naszukałam się takich maleństw, szczególnie takich bezpłatnych.
Na drugiej zakładce jest kwiatek, również w niebieskiej tonacji, ale uważam, że mogą być w najróżniejszych kolorach :)Projektantka Maria Diaz na pewno by się nie pogniewała.
Zakładki takie i podobne będzie można wykonać podczas I Zakręconego Scrapu w Katowicach, na który serdecznie zapraszam.
W międzyczasie rozkwitły u mnie dwa amarylisy, pierwszy raz białe. Szkoda, że tak szybko przekwitają.
Pozdrawiam serdecznie i życzę wiosennej pogody ducha.

4 komentarze:

  1. Jakie śliczne maleństwa. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zakładki , bardzo lubię niebieski kolor. A gdzie kupiłaś ta kanwę w formie tagów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie kanwa, mam taki wykrojnik i sama sobie produkuję sobie takie tagi.
      Bardzo dziękuję i pozdrawiam ciepło 💗🌹💗

      Usuń